Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Narciwal-Prośba o pomoc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narciwal
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zbrosławice

PostWysłany: Śro 14:10, 14 Lut 2007    Temat postu: Narciwal-Prośba o pomoc

Skora tak silnym postacią przyda się pomoc to mi małemu robakowi w porownani z np.Jemiołkiem też pomoc sie przyda.Bardzo proszę o pomoc.
Moja postać:
Imie:Narciwal:)
Rasa Człowiek
Klasa:Rycerz
Poziom:126
Statystyki:(
Siła: 229 5% 42% 336+50
Zręczność: 227 5% 0% 238+50
Zwinność: 169 0% 0% 169+65
Wytrzymałość: 140 5% 0% 147-10
Żywotność: 175 0% 42% 248-10

Parametry
Obrażenia +329% Bonus = ((Si + Lvl) ^ 0.9) * 1.2
Trafienia 540 Trafienia = Zr + 2Lvl
Uniki 486 Uniki = Zw + 2Lvl
Życie 1236 Życie = 3Lvl + 2Ży + Wy:2
Czas Walki 34 Czas Walki = Lvl^(1/2) + Wy^(1/2) + (Ży:2)^(1/2)
Profity:krytyczne uderzenie III
Kondycja III
Wiedza o Bestiach III
Ja Wojownik II
Cwiczenia III
Gniew III
Wladanie Bronia III
Strzelec Wyborowy III
Ekwipunek:
Trafienia: +59%* Uniki: +44% Obrona: 258:3 Ochrona: 52% Obrażenia: 0-12*
naszyjnik `Zguba...
uniki: +1%
+20 do Zręczności
+20 do Zwinności
-10 do Wytrzymałości


barbuta
obrona: 32:0
ochrona: 55%

rękawice folgowe
trafienia: +1%
obrona: 45:0
ochrona: 90%

Elficka Koszula
trafienia: +4%
uniki: +6%
obrona: 15:1
+10 do Zręczności
+10 do Zwinności

toga bojowa
uniki: +15%
obrona: 40:2
ochrona: 70%

skórzane naramie...
+75
trafienia: +24%
uniki: +14%
obrona: 38:0
ochrona: 25%

Wygodne Spodnie
trafienia: +1%
uniki: +4%
obrona: 15:0
+5 do Zwinności

nagolenniki brzy...
+10
obrażenia: 0-12
trafienia: +5%
uniki: +2%
obrona: 45:0
ochrona: 35%

skórzane buty
+80
trafienia: +25%
uniki: +15%
obrona: 40:0
ochrona: 25%

peleryna szermie...
+20 do Siły
+20 do Zręczności
-10 do Żywotności

jednoręczny topór
obrażenia: 32-40
trafienia: -1%
uniki: -5%

jednoręczny topór
obrażenia: 32-40
trafienia: -1%
uniki: -5%

sygnet z opalem
+30 do Zwinności

sygnet z szafirem
+30 do Siły

Plecak (przedmiotów razem 16/1Cool
przedmiot trafienia uniki obrona ochrona
rękawice turniejowe [?] -2% 0% 60:0 100% [Rycerz] [Człowiek] [] [$]
partyzana [?] +2% -1% 5:0 0% [Rycerz] [Człowiek] [] [$]
Postac słaba ale mam nadzieje że mi pomożecie ją wyprowadzićna prostą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:56, 14 Lut 2007    Temat postu:

Wklej staty z karty postaci i pierwsze to dobij Ja Wojownika na 3 poziom.
Zmień toporki na wojenny topor najdroższy, jesli już możesz... a jak nie to trzymaj te, bo szkoda kasy Wink
Pelerynę zmień na zwiadowcę...
Sygnety oba na żywotność

Staty wrzucaj tak:
5 siła
2 żywotność

I powinno grać Wink

EDIT: natychmiast zmieniaj rękawice na skórzane i zacznij je pimpować, bo to najtańsza rzecz do ulepszania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HORSTGT
Milczek
Milczek



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:31, 14 Lut 2007    Temat postu:

- zmień rękawice na skórki,
- kup topór wojenny zgodnie z rada Bialixa,
- pakuj też trochę zręczność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:55, 15 Lut 2007    Temat postu:

Zręczność wyjdzie ze skórek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waco_PL
Milczek
Milczek



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:16, 15 Lut 2007    Temat postu:

Pakuj w zręczność, rycerz bez zręczności to mięcho armatnie (patrz: Mugen) i co z tego, że będziesz miał 800 dmg i 3,5 k hp jak będziesz miał 3% na trafienie kolesia....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:04, 15 Lut 2007    Temat postu:

wyjdzie to, że szermierz będzie musiał miec gigantyczne szczęście żeby wygrac z ryckiem. - ja bym ładował wszystko w życia jak leci.

siła -obrażenia zapewne masz już wystarczając, aczkolwiek dopakuj tyle by starczyło na najmocniejszy topór dwuręczny. czyli 306

zręcznośc - nic. bo liczysz na szczęście w walce ze zwinnymi, a na mniej zwinne postacie będzie dośc z pancerza.

zwinnośc - nic. bo nie jest potrzebne po to masz życia

wytrzymałośc - nic. zastąpi ją żywotnośc

żywotnośc - cała reszta!!! jak będziesz miał bardzooo dużo HP nic Cię nie ruszy. Pamiętaj im dłużej walczysz tym większa szansa, że kogoś trafisz, a wtedy zapewne koleś już nie wstanie. dlatego atakuj najlepiej postacie o małej ilości HP albo bes bonusu do siły. - berkowie, łowcy, szermierze. zapewniam Cię powinno działac. Ale ta postac ma małą wadę. Musisz miec szczęscie. bez niego będzie krucho. aczkolwiek łowców możesz zawsze bic
Wink dlatego tak ważne jest życie im więcej tym dłużej walczysz=większa szansa, ze uda Ci się kogoś trafic.

tyle od szermierza, który przegrywa z ryckami średnio 1 na 7 walk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Narciwal
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zbrosławice

PostWysłany: Czw 12:38, 15 Lut 2007    Temat postu:

wielkie dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HORSTGT
Milczek
Milczek



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:20, 16 Lut 2007    Temat postu:

Zręczność dla rycerza też jest ważna.
Bialix zręczność zwiększa się dzięki skórkom to prawda, ale jeśli nie będzie się zwiększać baza, od której naliczane są bonusy (2lvl+zr) to niewiele to da.
Zdradinho nie tylko rycerze i szermierze występują w wojach, a są tacy rycerze, których szermy omijają (patrz Etrius).

Pakuj: żywotność, zręczność i siłę, zwiność tylko na potrzeby ekwipunku, wytrzymałość tylko jeśli zaczniesz upadać (mało prawdopodobne).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:30, 16 Lut 2007    Temat postu:

Czyli jak proponujesz>
4 Str,: 2 zr, 2 żw?
czy
5 str: 1zr 1żw
uu
czy jeszcze inaczej?

Ja pakuję teraz na 204 lv w str. Liczę na fuxy w walkach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HORSTGT
Milczek
Milczek



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:36, 16 Lut 2007    Temat postu:

Dla niego 3 żw, 2 zr, 2 str.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parn
Milczek
Milczek



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PMC

PostWysłany: Pią 9:13, 16 Lut 2007    Temat postu:

a ja dodam od siebie, ze strasznie ciezko dokladnie doradzic nie znajac dokladnych statow z karty postaci ... uniki, trafienia, obrazenia ... bo my tak naprawde nie wiemy dokladnie jaka masz postac ... mozemy sie domyslac Smile te domysly sa prawdopodobnie dosc blisko prawdy, ale to dosc moze robic spora roznice czasami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Narciwal
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zbrosławice

PostWysłany: Pią 11:24, 16 Lut 2007    Temat postu:

więc:
zmienilem pirścienie na dwa +30 żywotnośc
peleryne szermierza na zwiadowcy
poprawiłem profit ja wojownik na 3poz.
kupiłem rękawice srórz. i ulepszylem narazie na +50
a co do topora to moge naraziee tylko z mithliru


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:26, 16 Lut 2007    Temat postu:

Nie kupuj topora skoro nie mozesz, szkoda zwyczajnie kasy Wink
Jakoś dociągniesz teraz z toporkami Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cerbin
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krak

PostWysłany: Pią 17:30, 16 Lut 2007    Temat postu:

ja mam ciut inny build Razz
naszyjnik: nippon, +1dmg z bonusem do str robi się dużo większy. na pewno ten na wyższym levelu, teraz możesz inny, ale po co...
pierścienie: 2xzre
szata: +zre, -żyw
życie masz swoje, zre nie.

punkty: w zwinnośc NIC do momentu w którym będą tego wymagać brzytwy, bonus będzie miał się z czego liczyć, bez obaw.

w życie: 3/4 dopóki się nie podpakujesz. siła i zre pół na pół. jak już będziesz miał trochę więcej hapków - żyw 1/2, na 200 żebyś miał koło 2.8-3k (policz sobie ile masz na lev, ile do 200 i ile do 3k hp), zre 2, str reszta. (zw już wspomniana)

powinieneś kłaść bersów, mnichów i łowców. bers ma dmg taki jak ty (+str) więc musisz mieć zre - cerbin ma ok. 600 śr dmg, z trafialnością w rycka 97 (bialix ma we mnie 70 - i to dobrze ma). pakując za dużo w hp a za mało w trafienia nie zdążysz mnie pacnąć, a już cię zmasakruję - a to do trafień procentują skóry, stąd te 2zre co lev. dobry łowca cię rozwali czasem - ale normalnych pojedziesz. mnichów to pewnie możesz lać poza zakresem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Narciwal
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zbrosławice

PostWysłany: Pon 14:15, 26 Lut 2007    Temat postu:

Siła 252 5% 42% 370-20
Zręczność 241 5% 0% 253+30
Zwinność 170 0% 0% 170+65
Wytrzymałość 141 5% 0% 148-10
Żywotność 199 0% 42% 282+90

Życie: 1550 / 1563
1769|1769 :trafienia
1064 :uniki
137-220|71-112 :obrażenia
profy
krytyczne uderzenie III
Kondycja III
Wiedza o Bestiach III
Ja Wojownik III
Cwiczenia III
Gniew III
Wladanie Bronia II
ekwipunek
dodadki od ekwipunku
Trafienia: +84%* Uniki: +45% Obrona: 234:3 Ochrona: 46% Obrażenia: 0-12*

naszyjnik `Zguba Hobbita"

barbuta

skórzane rękawice+77

Elficka Koszula

toga bojowa

szata zwiadowcy

jednoręczny topór x2
obrażenia: 32-40
trafienia: -1%
uniki: -5%

sygnet z diamentem x2

mam nadzieje ze jest teraz wyrażniej a jesli oczyms zapomnialem prosze przypomnieć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin