Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc w postaciach...

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Uthar
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:11, 21 Sty 2007    Temat postu: Pomoc w postaciach...

Dla Wszystkich
Najwieksze efekty dla siły postaci dają: rekawice skórzane(lub cieżkie skórzane), naramienniki skórzane (poczatkowo warto nosic wojenne i inne do obrażeń puźniej zmeinia sie je), buty skórzane. Do tego toga bojowa/pikowana umagiczniana (klase zwinnościowe pikowaną) i nagolenniki brzytwowe/skórzane(też od klasy siłowcą polecam nagolenniki brzytwowe, poczatkowo poginają ostro).
Czemu wspomina o skórzanych przedmiotach (mi one dodają120% trafienia już a wraz z bronia 125% do tego zabójczo podnosza też uniki.)
Rapier/puklerz- chodzi o rapier z brązu lub puklerz, jedni uważaja rapier z brązu za lepszy inni natomiast puklerz. Ja osobiście cenie sobie bardziej rapier z brazu (tańszy w umagicznianiu) i zadajacy obrażenia.
Berserker
Nie co wiecej zręczności niż siły (tak by łapac conajmniej 80-90% na postacie nie zwinnościowe). Zycie to trzecia w kolejnosci ważna dla nich rzecz (pierścionki i inne dawać w żywotność oraz pare punktów) Zwinność na poziomie 81 (załozysz dzieki temu toge bojową) Wytrzymałośc mało ważna 64 lub 81. Dwie bronie jednoręczne z duzymi obrażeniami lub jedna dwuręczna z duzymi obrażeniami, z wytrzymałości na wyższych lv sie nei korzysta, walka sie skonczy nim bedzie ona przydatna)

Palladyn
Klasa łatwa w prowadzeniu, przewaga zwinności nad żywotnością. Siła wystarczy na około 100 (mozna nosic najlepszy mithrilowy topór, można dostosowac też ja do jakiejs jednoręcznnej broni z puklerzem). Zręczność jest czwarta na kolejce w ważnosci statystyk palladyna (czytaj jest średnio potrzebna) rozwija się ją punktami statystyk jak i przedmiotami. Wytrzymałosć dość ważna, szczególnie jak bije sie przeciwników, ktorzy wytrzymuja długo w polu). Bronie dworęczne z duzymi obrazeniami, prawie każda jednoreczna z tarczą lub dwie jednoreczne(bronie jednoręczne nie musza mieć duzych obrazeń a duze uniki, ale nie mozan przegiać kupujac dwa rapiery nie sprawdzi sie lepiej topór jednoręczny i rapier/puklerz w puźniejszej grze pałasz i rapier/puklerz).

Barbarzyńca to upośledzona wersja bereserkera. Czemu upośledzona bo barbrzyńca nie jest w stanie korzystać z tego co oferuje mu duza wytrzymałosc (czytaj dozycie do upadków na wyższych levelach jest nie realne). Z Statystyk to głównie siła, wytrzymałosć jest mało ważna ale troche poinwestowac można. Dla barbarzyńcy ważna jest żywotnosc i zręczność(życie i trafienia). Zwinność rozwinać jedynei pod toge bojową. Bronie jedynie z duzymi obrażeniami nie stosować tarcz.

Łowca opiera sie na żywotnosci i zręczności z wskazaniem na żywotność, zręcznosc idzie nadrobic skórzanymi rzeczami. Siła do 100 jeśli chce sie uzywać najlepszego toporka mithrliowego (osobiście polecam minimum na najlepszy adamytowy dwóreczny), zwinnosc to tylko do togi bojowej, a wytrzymałosc 64 lub 81, raczej z niej sie nie korzysta, przeciwnicy maja problem z dozyciem do upadku, przez wyskoą zywotnosc, ktora tez oddzaiłuje na czas walki. Bronie dajce duzo do trafienia (jednoręczne) i majace przyzwoite obrażenia(pałasz) lub dwóreczniaki z obrażeniami.

Rycerz opiera sie na żywotności, dopiero nieco dalej jest siła i z waznych cech zręczność. Zwinność dostosować do togi bojowej, a wytrzymałosc do inncyh przedmiotów, choc w walkach z zwinnościowcami (takich ktorych sie nie trafia za często) może odegrać kluczową role(rycerze korzystają z dobrodziejstwa wytrzymałosci, tylko w niektorych walkach(czytaj nie zreczni a zwinni przeciwnicy). Dwóreczna tez sie sprawdza nieźle broń, obowiazkowo nagole brzytwowe na około +20.

Najemnik: Zwinność dopiero dalej siła, a jeszcze dalej zręczność, chociaż żywotnosci wypada mieć koło 70-100 bez itemów(życie sie przydaje), ale mozana tez miec prawie nic koło 40 i nadrabiać życie przedmiotami, wytrzymałosc odziwo sie przydaje (chociaż nie jest klasowa to jest 3 cechą po sile, znajduje sie w dalszym etapie przed zręcznoscią.), szczególnie w walkach z przeciwnikami mało zręcznymi za to zwinninnymi. Bronie dowolne rozwijające trafienia i uniki lub dowolne z obrażeniami (mozę byc 2 reczna lub jednoręczna i puklerz/rapier)

Szermierz klasa zwinnosciowo-zręcznosciowa. Z nastawieniem na zwinność, zręczność nadrabia sie umagicznianiem skórzanych przedmiotow (klasa w pełni korzystajaca z mozliwości skórzanych przedmiotów). Siła dostosowana do broni z jakiej chce sie korzystać. Żywotność 40-100, początkowo opłaca sie naciagac żywotnosc pierścieniami, puźniej pierścienie idą w wytrzymałość(tak tak, czas walki jest ważny.). Wytrzymałość osobiście uważam, że górna granica jest 250 . Bronie z dobrymi obrażeniami (dworeczne) lub jednoręczna z dobrymi obrażeniami +rapier/puklerz lub broń z dobrym trafieniem i unikami (pałasz z mithrilu) + pałasz/szabla/rapier/puklerz. Osobiscie bede walczył na dwóreczenj broni z najlepszymi obrażeniami i nagolennikiami skórznymi.

Gwardzista klasa cieżka do gry, gdyz to kolejna klasa dla której cecha klasowa jest mniej ważna (tak jak dla barbarzyńcy) jest to wytrzymałośc gdyz nie mozna z niej w pełni korzystać. Rozwój takiej postaci zależy od rasy. Rasy z dobrymi unikami staja sie zręczno-zwinne[imho najlepsze dla gwardzisty] (przy odpowiednim doborze sprzetow na unikowe postac mozę rozwinać skrzydła w walkach z postaciami bez zręcznosci i zaczać korzystać z wytrzymałości). Rasy silne staja sie silno-zrecznosciowym wykonaniem z dodatkiem życia. A razy żywotne, zręcznosciowo-żywotnymi z domieszkami(zwinnosci, siły i wytrzymałosci) Broń zależy od profilu postaci. Dla zwinnościowcow polecam bronie podnoszace uniki, jak przeciwnik bez zrecznosci złapie 3% to naprade wytrzymałosc mozę znacznie pomóc.

Strażnik klasa znacznie bardziej zwinna niz wytrzymało, choć jako jedyna korzysta w pełni z wytrzymałosci. Zwinność musi sprawic by przeciwnik miał 3% wtedy mozan czekać na upadki przeciwnika (wytrzymałość sprawi że to ty upadniesz pare rundek puźniej. Co ma kolosalne znaczenie dla walki.) Nalezy w walkach unikać klas zrecznosciowych (łowca i szermierz, bereserker) nie wymienaim gwardzisty gdyz on raczej powinen przegrać z strażnikiem, ale mozan takich unikać. Natomias przeciwnik łapiacy 3% i upadajacy znacznie wczesniej jest łatwym celem.
Bronie dodajace do uników.

Mnich to postać żywotna, wytrzymałosc nie ma dużego znaczenia, rozwoj jest bardzo zależny od rasy. Elfy i drowy nadaj sie na żywotnych i zwinnych mnichów i sa to najlepsi mnisi (tacy z koło 3 k uniku maga walczyc z naprawde dobrumi przeciwnikami.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Soulfly
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 9:13, 22 Sty 2007    Temat postu:

Hehe, jak czytałem o berserku, to miałem wrażenie, że mi się na konto wbiłes i staty i eq spisałeś Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:09, 22 Sty 2007    Temat postu:

taa a ja przeczytałem o szermierzu.
Cytat:
puźniej

no masz szczęście, że nie chce mi się wszystkiego czytac



a co do stwierdzenia, że szermierz nastawia się na zwinnośc to to ja się nie zgadzam. ale to tylko moja subiektywna opinia. Zresztą to Ty w ostatnim turnieju zdobyleś więcej pkt. -.-
mimo to ja co turniej pluję sobie w brodę, że dopakowywałem bardziej zwinnosc niz zrecznosc
proste: na rycerzy i najemników ( gesshoku i mugen ) mam dośc uników, a na palladynow ( phil ) czasem mi braknie trafień.
p. niżej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Uthar
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:26, 22 Sty 2007    Temat postu:

Zdradinho wiecej zwinnosci niż zrecznosci nie oznacza proporcji dużo wiekszej. Fakt, że na topa w grze starczy koło 3 tysiecy uników (będa łapać 3 %). Ale za to łowcy i berki takiego szermierza biją. Ty chodzisz na dziwnej broni Zdrada Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cerbin
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krak

PostWysłany: Pon 12:47, 22 Sty 2007    Temat postu:

IMO:
nagolenniki brzytwowe - ich stosowanie przez klasy bez dopałki do siły ma średni sens, bo dopiero z takim bonusem dmg jest naprawdę duży - u mnie ok. 200. oczywiście można klasą niesiłową pakować w siłę, ale jeśli jest bonus do zre/zw (bez siły) to brałbym skórzane.

bers - bronie jednoręczne to może na początku. później najmocniejszy topór 2h na jaki pozwala rasa.
zwiność wcale nie 81 - ulepszanie brzytwowych wymaga zwinności.

uwaga ogólna - jeśli ulepszamy graty skórzane to dają one bonusy - jeśli dają bonusy, to trzeba z nich korzystać. więc dodajemy do zre/zw nawet jeśli nie mamy do nich premii - właśnie po to, aby wykorzystać bonus ulepszania.

rycerz (ponieważ prowadzę za ariusa już ponad miech rycka, więc się poznałem trochę) - można prowadzić siła/żywka, trochę do zre, a można siła/zre trochę do żywki - bo i tak ma bonus hp co level. i tak prowadzony jest raczej skuteczniejszy.
nie pamiętam walki, w której miała by znaczenie wytrzymałość. nie ma też sensu używanie broni innej niż 2h.

szermierz - czy na zw czy na zre to tylko kwestia wyboru, pakowanie w zw w pewnym momencie i tak da 3% więc można wtedy dawać zre i już. zalezy kogo się chce bić;p

no i każdej profki się tyczy jedna zasada - nie da się pokonać wszystkich, więc trzeba się specjalizować i rozwój postaci powiązać z doborem przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:00, 22 Sty 2007    Temat postu:

cerbin napisał:



szermierz - czy na zw czy na zre to tylko kwestia wyboru, pakowanie w zw w pewnym momencie i tak da 3% więc można wtedy dawać zre i już. zalezy kogo się chce bić;p

no i każdej profki się tyczy jedna zasada - nie da się pokonać wszystkich, więc trzeba się specjalizować i rozwój postaci powiązać z doborem przeciwnika.


zgadza się. ja z początku nakierowałem się na rycerzy, ale oni mają tendencję do strzelania one hit i po walce a pallowie nie. stad zręcznosc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Uthar
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:59, 22 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
nagolenniki brzytwowe - ich stosowanie przez klasy bez dopałki do siły ma średni sens, bo dopiero z takim bonusem dmg jest naprawdę duży - u mnie ok. 200. oczywiście można klasą niesiłową pakować w siłę, ale jeśli jest bonus do zre/zw (bez siły) to brałbym skórzane.


Ma średni sesn, ale początkowo nagolenniki brzytwowe są obowiazkowe w każdym zestawie klasowym.

Cytat:
bers - bronie jednoręczne to może na początku. później najmocniejszy topór 2h na jaki pozwala rasa.

Na mojej postaci mam wiecej obrażeń majac dwie bronie jednoręczne o takich samych obrażeniach, jak broń 2 ręczna (bazowo), nie moge sprawdzic tego na innych.
Cytat:
zwiność wcale nie 81 - ulepszanie brzytwowych wymaga zwinności.

Nie wiem ile nagolenniki brzytwowe wymagaja przy umagicznianiu bo nigdy nie patrzyłem Razz

Cytat:
uwaga ogólna - jeśli ulepszamy graty skórzane to dają one bonusy - jeśli dają bonusy, to trzeba z nich korzystać. więc dodajemy do zre/zw nawet jeśli nie mamy do nich premii - właśnie po to, aby wykorzystać bonus ulepszania.

Tak to racja, powinno to sie znaleźć w poradniku.

Cytat:
rycerz (ponieważ prowadzę za ariusa już ponad miech rycka, więc się poznałem trochę) - można prowadzić siła/żywka, trochę do zre, a można siła/zre trochę do żywki - bo i tak ma bonus hp co level. i tak prowadzony jest raczej skuteczniejszy.
nie pamiętam walki, w której miała by znaczenie wytrzymałość. nie ma też sensu używanie broni innej niż 2h.

mi wieksze problemy sprawja ryce siła/żywka, ale to już specjalizowanie Razz.
Cytat:
szermierz - czy na zw czy na zre to tylko kwestia wyboru, pakowanie w zw w pewnym momencie i tak da 3% więc można wtedy dawać zre i już. zalezy kogo się chce bić;p

Racja tyle, że jak neichcesz być mieskiem armatnim to trzeba inwestować, tak to sie wykładają na mnie łowcy Razz Np Dorthella ostatnio.

Cytat:
no i każdej profki się tyczy jedna zasada - nie da się pokonać wszystkich, więc trzeba się specjalizować i rozwój postaci powiązać z doborem przeciwnika.


Święte słowa, a odkrycie zależnosći miedzy klasami to połowa sukcesu :p. Wiem bo odkryłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:57, 22 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
Święte słowa, a odkrycie zależnosći miedzy klasami to połowa sukcesu :p. Wiem bo odkryłem.


które to zależności nie są tak do końca pewne. hmm a może zrobic szermierza bijącego berków? jak widzisz wszystko zależy od wyobraźni i podjęcia ryzyka zejścia z domyślnej ścieżki rozwoju postaci. A kto sprawdził praktycznie, że taka postac będzie słaba? RazzRazzRazz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elias
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:39, 22 Sty 2007    Temat postu:

Uthar napisał:

Cytat:
bers - bronie jednoręczne to może na początku. później najmocniejszy topór 2h na jaki pozwala rasa.

Na mojej postaci mam wiecej obrażeń majac dwie bronie jednoręczne o takich samych obrażeniach, jak broń 2 ręczna (bazowo), nie moge sprawdzic tego na innych.


Jezeli obrażenia bazowe broni są takie same, to i w sumie są prawie (dokładniej to 2 x 1ręczna daje o 2.5 punktu więcej niż 1 x 2ręczna, ale to pomijalne na wyższych poziomach) takie same. Ale bronie 2ręczne mają generalnie więcej bazowego damage w porównaniu z 1ręcznymi, dlatego w sumie jak chcemy mieć maksimum obrażeń to 2ręczniaki są preferowane. Najlepsza broń 2h ma w końcu 11% więcej obrażeń niż najlepsza jednoręczna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin