Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uthar
Otwarty
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:11, 23 Lut 2007 Temat postu: Na kogo twoja klasa jest mocna. |
|
|
Łowca radzi sobie lepiej z szermierzmia od zerka. Przeciwnicy, na ktorych w topi sie nei powinno: Gwardzista, mnich. Klasy do bicia: strażnik, najemnik, barbarzyńca
Ryzyko ponad norme:Rycek i berek.
Mnich, radzi sobie tak sobie. Mocno zależy od prowadzenia, wiekszosc gwardzistów nie powinna zrobi krzywdy. co do innych klas... podaj rozwój ja powiem jakie masz sznse
Gwardzista... Ehem szukaj innych przeciwników 20 lveli nizej gwardzistow. Zrezygnuj z wytrzymałosci, przy podciagnieciu uników da sie coś zrobic, by sie biło wiecej przeciwników (np rycka black eryk)
Barbarzyńca: Bije Gwardziste, Ma szanse: z mnichem. Ryzyko>to berki.
Duzo zalezy od rasy i klasy, lae przedewszystkim rozwój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Topornik
Rozmowny
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: Pią 22:29, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Berserker:bardzo dobrze sobie radzi z straznikami i mnichami mozna tez bić szermierzy tylko zeby nie mnieli duzego dmg z nimi jest różnie nie atakować więcej niz 10lvl+ ryzyko się bardzo zwiękrza w zadnym wypadku nie atakować rycerzy pozostałych klas praktycznie nie atakuje na turniejach z gwardzistami nie wiem jak jest bo ich nie ma na wysokich lvl'ach chyba to wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Uthar
Otwarty
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:46, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
i nie ma nikgo kogo moge instruowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Meleth Ilverin
Krasomówca
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 0:13, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cierpliwości, znajdą się - nie teraz, to za tydzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Uthar
Otwarty
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:47, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cierpliowść nie jest moją mocna stroną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amris
Krasomówca
Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:41, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
to może pedałki z ekipy(w żadnym wypadku z Ległej, oczywiście) moze by wojopoczte naprawiły? --.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edek
Gadatliwy
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golczewo
|
Wysłany: Pon 12:11, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Więc wojopoczta nie chodzi?? A można by tak wiedzieć od kiedy?? Bo jeśli wojopoczta nie działała w czasie gdy wysyłałem do Meletha informację by zajął się kontem -to jej nie otrzymał . Przez przeszło 2 tyg. nikt się nie logował na konto więc może zostało usunięte jako porzucona??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Meleth Ilverin
Krasomówca
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 14:23, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej, sprawa Twojej postaci musi trafić do Admina, który nota bene jest nieosiągalny.
Koniec offtopu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sinoy
Autsajder
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:58, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Może mi poradzicie jak rozwinąć moją postać by byłą jescze mocniejsza bo już nie mam pomysłów.
Oto moje stastystyki oraz rasa i klasa
Rsas-Sidan
Klasa-Mnich
Lvl:192
Siła: 330 0% 0% 330+50
Zręczność: 200 15% 0% 230+70
Zwinność: 298 0% 0% 298+25
Wytrzymałość: 157 10% 46% 244
Żywotność: 417 -10% 46% 567-10
HP 2384
A oto mój ekwipunek
Trafienia: +107%* Uniki: +101% Obrona: 320:5 Ochrona: 48% Obrażenia: 1-0*
Naszyjnik Nipponu
obrażenia: 1
trafienia: +1%
uniki: -2%
+20 do Siły
+20 do Zręczności
-10 do Żywotności
obrazek pełny hełm
trafienia: -1%
obrona: 50:2
ochrona: 72%
skórzane rękawice
+102
trafienia: +31%
obrona: 24:0
ochrona: 30%
Elficka Koszula
trafienia: +4%
uniki: +6%
obrona: 15:1
+10 do Zręczności
+10 do Zwinności
toga bojowa
+12
uniki: +24%
obrona: 64:2
ochrona: 70%
skórzane naramie...
+77
trafienia: +24%
uniki: +15%
obrona: 39:0
ochrona: 25%
Wygodne Spodnie
+15
trafienia: +2%
uniki: +7%
obrona: 26:0
+5 do Zwinności
nagolenniki skór...
+105
trafienia: +19%
uniki: +38%
obrona: 50:0
ochrona: 25%
skórzane buty
+89
trafienia: +27%
uniki: +16%
obrona: 44:0
ochrona: 25%
opończa niewidzi...
+10 do Zręczności
+10 do Zwinności
wojenny topór
obrażenia: 34-46
trafienia: +4%
uniki: -2%
obrona: 8:0
sygnet z szafirem
+30 do Siły
sygnet z rubinem
+30 do Zręczności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_aller
Rozmowny
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*
|
Wysłany: Wto 18:48, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
zasada jest taka, ze rzeczy z profitami do statystyk ladujesz tam, gdzie najciezej jest Ci te punkty zdobyc, a wiec w Twoim wypadku byloby to w zwinnosc i sile. Zobacz zreszta sam jak rozbiles te wszystkie punkty - olales sobie jeden z profitow klasowych, ktore teoretycznie najwiecej daja(i tu znow pojawia sie motyw, zeby zamiast zwinnosc inwestowac zycie, dajac pole do popisu wytrzymalosci). W sumie nic ciekawego polecic Ci nie moge... pelny helm wybrales zapewne ze wzgledu na te 2 regeneracji pancerza... coz jednak jesli nie korzystasz z czasu walki. niech lepiej Uthar sie wypowie.
a jednak wyczailem cos
jak najszybciej zmieniaj oponcze na szate! nie weim dlaczego odpusciles sobie tyle pktow do statystyk... no a z toga znow problem... w koncu najwiecej kozystaja z multiplikatora klasy dajace duzo w zwinnosc/zrecznosc, jednak duzo taniej wyjdzie Ci podrasowanie tej zbroi. powiem Ci tyle, ze toga bojowa na +54 kosztuje 800k aby ulepszyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cerbin
Ostrożny
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krak
|
Wysłany: Wto 20:50, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
olej wytrrzymkę, bo masz żywkę.
olej zwinkę, bo masz żywkę.
olej siłkę (z gratów, levelowo możesz spokojnie dawać punkcik czy dwa) - i tak nie masz bonusu z niej, więc nie ma co ładować przesadnie
zręczność - z gratów i levelowo pakuj ze 2-3 punkty, masz trafiać zaraza;)
czapka - po co ci regen 2? walczysz tyle rund, że się przydaje? nie lepiej coś z bazowym armorem większym?
szata chyba szermierza...
więcej uwag nie mam, mnichem nie jestem;) był ostatnio jakiś topic doradczy o mnichu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Uthar
Otwarty
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:52, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Wytrzymka za duzo siłe, można olać starczyło by 306 na toporek. Żywotnosci Ci brakuje a trafienia zrobia swoje na klasy nie unikowe.
W sumie przedmówcy mądrze gadają. Poumagiczniaj naramienniki, buty i rękawice. Najlepiej zacznij od rekawic bo są najtańsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|