Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Galrim Aelrah
Milczek
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 1:20, 11 Lut 2007 Temat postu: Rycek - dalszy rozwój |
|
|
Cuż ja mam dalej robić z tym nieszczęsnym krasnoludem rycerzem? Będąc świadom, że Instruktor klasowy wejdzie, o ile wogóle, za jakiś czas, proszę o rady.
Siła: 423 15% 44% 672+50
Zręczność: 231 -10% 0% 207+120
Zwinność: 117 -10% 0% 105+15
Wytrzymałość: 89 10% 0% 97
Żywotność: 325 10% 44% 500-30
Ekwipunek:
-skórzane naramienniki +89
-ciężkie sskórzane rękawice +100
-nagolenniki brzytwowe z adamantu +8
-morion z adamantu
-toga bojowa
-skórzane buty +104
-szata szermierza (+30 do Siły +30 do Zręczności -20 do Żywotności)
-Elficka Koszula +4
-Wygodne Spodnie +38
- oczywiście wojenny topór z adamant.
Biżuteria:
-sygnet z rubinem x2 (+30 zręczność)
-Naszyjnik Nipponu (trafienia: +1% uniki: -2% obrażenia: 1 +20 do Siły +20 do Zręczności -10 do Żywotności)
Koniec końców wygląda to tak:
Życie: 1964 / 1964
trafienia: 2081|211
uniki: 1075
obrażenia: 343-555|5-5
obrona: 385:3 (45%)
Any suggestions? (mile widziane )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_aller
Rozmowny
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*
|
Wysłany: Nie 4:08, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
glupio z ta zrecznoscia,ze masz - do niej... na Twoim miejscu bym sie pochlastal : P napewno dajesz juz osbie rade z postaciami, ktore sa nastawione na maly atak - moglbys go podniesc przez 2 bronie dobrze umagicznione, z tym ze topor w prawej lapie a szable w lewej[co by multiplikator dmg poprawnie dzialal]. Oszczedzilbym juz sobie ladowanie w sile - wystarczy zeby w 6 strzalach kogos powalic. Musisz wydluzyc czas walki, wiec najrozsadniejszym rozwiazaniem byloby IMO ladowanie teraz w zycie, ktorego masz full i +.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Uthar
Otwarty
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:10, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Głownie braki życia. Zamniast wygodnych spodni lepiej by było w cos innego, umagiczniac. Cieżko jest zrobic rycerza, ale ten ma zadatki na mordowanie łowców, mozę nei tych z górnej półki, ale do nich jedynie zycia brakuje u Ciebie. Aha nagolenniki pociagnij wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Topornik
Rozmowny
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: Nie 9:54, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam nagolenniki brzytwowe z brązu +65 dają one
obrażenia: 0-17
trafienia: +13%
uniki: +4%
obrona: 43:0
ochrona: 28%
zdaje mi się ze są lepsze bo mniej kosztuje ulepszanie na począdku mniej dają ale potem jest juz lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bialix
Administrator
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:55, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Stanowczo za mało siły...
Ja na 202lv mam tak:
Siła 724 5% 48% 1107
Zręczność 124 5% 0% 130+60
Zwinność 108 0% 0% 108+45
Wytrzymałość 105 5% 0% 110
Żywotność 411 0% 48% 608+50
A staty:
Życie: 2584 / 2584
trafienia 1888|247
uniki 1259
obrażenia 477-661|5-5
obrona 352:3 (36%)
Co do sprzętu, mam słaby bo ni ma kasy na ulepszanie za bardzo XD
Sygnety do zręczności i żywotności, ale chyba zmienię na 2 do trafień, bo życia mom sporo
Naszyjnik, oczywiście Nippon, bo daje te obrażenia i bonus do siły i trafień. Jak dla mnie najlepsza rzecz dla rycerza
Koszula elficka, spodnie wygodne +20, to zrozumiałe
toga
+28
uniki: +24%
obrona: 48:1
ochrona: 30%
Zmień jak najszybciej bojową na zwykłą i pimpuj ją
wojenne płytowe nagolce
+9
obrażenia: 1.45-4.35
trafienia: -3%
uniki: -1%
obrona: 51:1
ochrona: 72%
Za radą Busza przerzuciłem się ze skórek (które są +75, ruszy bazar się opchnie ) na takie co dają obrażenia. Efekt natychmiastowy )
skórzane rękawice
+110
trafienia: +33%
obrona: 26:0
ochrona: 30%
Wiadomo
skórzane naramie...
+75
trafienia: +24%
uniki: +14%
obrona: 38:0
ochrona: 25%
Wiadomo Ale musze ulepszyć
skórzane buty
+75
trafienia: +24%
uniki: +14%
obrona: 38:0
ochrona: 25%
Też wiadomo
szata zwiadowcy
-20 do Siły
+30 do Zwinności
+30 do Żywotności
No chyba najlepsze co może być dla rycka
A toporek to wiadomo )
Podciągnij siłę jak najszybciej. 7/7 w siłę ma iść teraz!
Resztę masz w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bialix dnia Nie 10:03, 11 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:59, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
daruj sobie zwinnośc, a i zręczności (tylko bez skrajności ) masz dosyc. tak jak powiedział Uthar życie, życie. Im dłużej walczysz tym większą masz szansę, że kogoś trafisz, a wtedy kolesiowi mówimy papa. zgon xd
radzę atakowac łowców. ( życia macie tyle samo ( mniej więcej)) obaj w
miarę równo trafiacie ale to Ty zadajesz większe obrażenia = wygrałeś
berków. obrażenia te same ale berk ma mniej życia
w obu wypadkach akurat zręcznośc jest mało ważna bo nikt nie ma bonusu do zwinnosci
prócz nich standard: mnisi, gwardziści i barby.
moje wnioski na bazie własnych obserwacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Topornik
Rozmowny
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: Nie 10:00, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
I powiem ci ze masz więcej siły odemnie o jakieś 20pkt ale masz mniejszy dmg moje obrarzenia to 376-690 dzięki brzytwom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cerbin
Ostrożny
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krak
|
Wysłany: Nie 10:07, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
skąd masz taka wytrzymkę? nie ma gratów, które by tego wymagały.
zwinka - rozwijaj tylko pod brzytwy. na wyższych levelach umagicznienie wymagatyle zwinki, że właśnie będziesz miał z niej ok do wykorzystania bonusów ze skór.
zręczność - 2 punkty co level będzie rozsądnie.
siła - 4
życie - 1
dopóki nie nadgonisz siłki trochę, później pewnie trzeba będzie życie podgonić, więc siła/życie 2/3 - dociągniesz do 3k koło 200-220 i z życiem będzie ok na jakiś czas - co później to nie wiem;)
twoi naturalni przeciwnicy to łowcy, na nich taki build powinien być ok, z bersami czy barbami sobie też poradzisz, o ile nie wejdzie losowość
ni cholery nie bierz 2x1h, po to masz bonus do siłki żeby go wykorzystać maxymalnie. nie widziałem skutecznego rycerza innego niż 2h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toblakai
Otwarty
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 11:39, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja to widze tak :
- wymiana togi bojowej na zwykłą i umagiczniac zawsze troche więcej uników
-zmiana nagolenników z adamantytowych na brązowe i umagiczniac je w pierwszej kolejności
- ostro podciągnąc życie ładowałbym nawet i 7 pkt przez pare lvl
- no i trafienia musisz też miec więcej jest taki jeden rycek (Etrius) który standardowo po spadku uników u zwinnościowców sprawia bardzo duże kłopoty
Podsumowując życie w górę i to mocno póżniej siła i zręcznośc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gotenks
Ostrożny
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 13:04, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No dobra ja mam tak...
Siła 461 0% 48% 682+50
Zręczność 304 10% 0% 334+90
Zwinność 190 5% 0% 199+15
Wytrzymałość 84 5% 0% 88
Żywotność 468 -5% 48% 669
Sprzęt:
Sygnety(żywotność, zręczność)
Naszyjnik Nipponu(+20 do Siły+20 do Zręczności-10 do Żywotności)
Elficka Koszula
Wygodne Spodnie+10
szata szermierza(+30 do Siły+30 do Zręczności-20 do Żywotności)
wojenny topór+2(obrażenia: 37.4-50.6)
(kiedyś ktoś wspominał, że nie warto go ulepszać, ale wg. mnie to jest bardzo dobry wybór)
morion z adamantu
skórzane rękawice+119(trafienia: +35%)
skórzane naramie...+106(trafienia: +32%uniki: +19%)
skórzane buty+105(trafienia: +31%uniki: +19%)
nagolenniki brzy...+55(obrażenia: 0-15trafienia: +11%uniki: +4%)
toga+40(uniki: +30%)
Z samego ekwipunku mam
Trafienia: +115%* Uniki: +80% Obrona: 370:2 Ochrona: 31% Obrażenia: 1-15*
A ostateczne staty wyglądają tak:
Życie: 2648 / 2648
trafienia 2612|251
uniki 1495
obrażenia 394-669|5-5
obrona 370:2(31%)
No więc najważniejsze co teraz musisz zrobić to ładować w życie, po jakimś czasie(wyrównaj żywotność do siły) rozplanuj sobie staty tak:
3-siła,1(2)-zręczność, 3(2)żywotność
to są tylko moje wskazówki, bo ja tak teraz robię i próbuje mieć builda podobnego do Etriusa(ostatnio kładzie dużo ludzi od nas).
No i oczywiście lekka zmiana ekwipunku (już wszyscy napisali na jaką).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Galrim Aelrah
Milczek
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:49, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady Już rozpocząłem renowację postaci Ten brak życia to wynik poradzenia się niejakiego Jarogniewa - Instruktora Rycerzy w Górskich Klanach... No cuż... wiedziałem, żę facet głupoty pierniczy, ale jakoś mi szło więc nie zmieniałem. Ale teraz, po wczorajszym turnieju... Warto czasem zapytać bardziej doświadczonych
P.S. Oby w tym dziale pojawiło się więcej takich pytań jak moje... Może wtedy powrócimy na sam szczyt turnieju Lotharis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HORSTGT
Milczek
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:32, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Według mnie:
- ekwipunek masz ok.
- nie trać kasy na umagicznianie togi, lepiej zostaw bojową,
- podciągnij koniecznie brzytwy i dalej skórki,
- pakuj w żwywotność, siłę i zręczność (w tej kolejności), zwinnośc tylko tyle ile wymaga sprzęt (brzytwy),
- nie zmieniaj brzytew na brązowe (stracisz to co zainwestowałeś w admantowe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_aller
Rozmowny
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*
|
Wysłany: Pon 1:46, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Stracic nie straci wystarczy ze wystawi na targu i jakis napalony jelop kupi : P Na co mu wiecej zrecznosci? ja nie wiem niech pakuje w zycie ile sie da, tylko tak wydluzy czas walki(a narazie to nawet ja bym sobie z nim dal rade najmolem ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jemiolek
Przeciętniak
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Innsbruck
|
Wysłany: Wto 1:43, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
@ Bialix, powiedz mi dlaczego "EREK wladca mieczy" co niby na podobnym pozionie co Ty jest, dostaje takie wpierdy, ze nieraz nawet mnie nie trafia ani razu, a z toba zawsze przegrywam (oczywiscie mowie o treningach i pelnym uzbrojeniu).
I jeszcze krotkie pytanko, czy oplacalo sie mienic toge?? ile teraz placisz na +28?? (masz TYLKO 48% do obrona), juz Ci mowie , tak krotko na oketke liczac , to te +24 unik bede mial za 3 umagicznienia, teaz umagicznienie kosztuje mnie 781k (ok moze duzo kaski, zalezy dla kogo), ale obrona wzrosnie mi kolosalnie o 6 (tj. z 56 na 62) i wole 2 dni zbierac kaske na jedno "porzadne" umagicznienie, niz kombinowac co i jak rozdzielic po 200k, dojde do 3,5k unikow to zaczne umagiczniac reszte ekwipunku, jak narazie toga ma pierszenstwo:), bo ?!?!?, bo jest dobra i tyle hehhe.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parn
Milczek
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PMC
|
Wysłany: Wto 8:42, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ze toga bojowa jest zla wykazalem w drugim temacie
a z Bialixem przegrywasz wlasnie dlatego bo masz za male uniki ... on ma jakies 20-30% trafien przy swoich obrazeniach 470-660 to max 5 ciosow i po Tobie ... czyli teoretycznie max 25 rund, a najprawdopodobniej nie trwa to dluzej niz 15
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|