Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tallus
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:20, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Narazie różnica może jest mała, ale jak będziesz mógł używac np. takiej kosy z mithrilu to jak najbardziej będzie się opłacało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Topornik
Rozmowny
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: Pon 12:01, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja obecnie urzywam partyzany z mithrilu i mój dmg wynosi 135-227 dla mnie to jest dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filo_Filll
Niemowa
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:59, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
(to mój pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać)
Otóż... witajcie
Mam mały problem z moim krasnalem Turniej poszedł mi bardzo dobrze, ale czuję że mogę być lepszy.
mam 63 level, obrażenia 87-170 i obronę 197:2
Siła: 170 15% 24% 236
Zręczność: 125 -10% 0% 112+50
Zwinność: 91 -10% 0% 81+10
Wytrzymałość: 58 10% 0% 63
Żywotność: 55 10% 24% 73
W co teraz pakować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arius
Ostrożny
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:27, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Filo_Filll napisał: |
mam 63 level, obrażenia 87-170 i obronę 197:2
Siła: 170 15% 24% 236
Zręczność: 125 -10% 0% 112+50
Zwinność: 91 -10% 0% 81+10
Wytrzymałość: 58 10% 0% 63
Żywotność: 55 10% 24% 73
|
Skoro jesteś rycerzem, to pakuj głównie w siłę i żywotność. W końcu do tego masz największe bonusy, a trzecie w kolejności to zręczność. Zwinność i wytrzymałośc radzę ignorować (tyle co masz starczy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:46, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym olal zywotnosc
Zdrada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arius
Ostrożny
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 9:37, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Zdradinho napisał: |
ja bym olal zywotnosc
Zdrada |
A olewaj, ale z samą siłą daleko nie zajedzie. A pakować gros punktów w staty do których się nie ma bonusa z profki to imho pomylony pomysł.
Z niektórymi szermierzemi, palkami na turnieju w obronie wygrywałem, właśnie dzięki temu, że nie byłem na 3 strzały.
Arius Niverlard vs Deunir
1.
100%hp----------61%hp
162/162--------61/130
NISZCZY ---------- X
2.
100%hp----------16%hp
162/162---------0/130
DRUZGOCZE ------ X
3.
100%---------0%
ANIHILUJE ---------- X
I tak się skończyła walka z Hallethem. Na 3 ciosy jest
Według mnie najlepszą taktyką jest rozwijać jakiś współczynnik do ataku (siła, zręczność) i coś do obrony zwinność, żywotność.
Rycerzem masz bonus do siły i żywotności i warto oba tak do 300 dobić.
A co dalej ? Sam pomyśl na kogo chcesz się nastawiać. Jak bić szermierzy to siła, i w celność tak by 1 ciosem rozłupać ich na pół. Jak inne profki to kombinuj
Zwyciezył Arius Niverlard. Za walkę otrzymał 101 exp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:29, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
heh ja i tak inaczej bym go rozwinął
Zdrada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arius
Ostrożny
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 13:24, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Zdradinho napisał: |
heh ja i tak inaczej bym go rozwinął
|
To chociaż zdradź jakbyś go inaczej rozwinął Zdrada
Jaki masz pomysł szermierzu na rozwijanie rycerza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:17, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
odpowiedziałeś na moj post tak, jakbyś zamykał temat:P
uff krasnal rycerz? hmmm moim zdaniem nie bardzo pasuje ale:
+15 do siły i po + 10 do wytrzymałości i żywotności
+ gigantyczna siła = gig. dmg.
+ przyzwoita wytrzymałość i żywotność
- ciężko trafić
- łatwy cel
hmm
na początku w miarę równo, a później:
przedewszystkim siła nawet do + 5 co awans na wyższy poziom.
Darować sobie wytrzymałość i żywotność ta druga i tak będzie rosła
kary do zwinności hmm powinien mieć całkiem niezłą pulę HP więc jakoś da radę
zręczność trza zniwelować kary!!! i ładować pozostałe 2 pkt w ten właśnie współ.
=
Mamy rycerza z przyzwoitą liczbą HP i zręcznością oraz gigantyczną siłą, którego łatwo trafić.
Walczymy z szermierzami. ( ja osobiście nie mam problemów z rycerzami bo mają za małą zręczność. taki rycerz walnie mnie 2 strzałami i jestem na glebie. Unikamy berserkow. Oni się specjalizują w sile i zręczności więc mają przewagę) co do reszty nie wiem nie grałem rycerzem krasnalem. Spytaj mugena:-) ale bądź pewien że i on kiedyś padnie z mojej ręki
Zdrada
Osobiście uważam, że taki bohater byłby całkiem przyzwoity. Dużo brudzi fakt, że jest to krasnal. Więc może faktycznie należało by ładować w HP i siłę, ale taki heros będzie jechany przez wszystkich z bonusami do zwinności i pewnie zręczności też, bo zanim on trafi......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arius
Ostrożny
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:37, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Zdradinho napisał: |
odpowiedziałeś na moj post tak, jakbyś zamykał temat:P |
Pod żadnym pozorem.
Zdradinho napisał: |
Walczymy z szermierzami. ( ja osobiście nie mam problemów z rycerzami bo mają za małą zręczność. taki rycerz walnie mnie 2 strzałami i jestem na glebie. Unikamy berserkow. Oni się specjalizują w sile i zręczności więc mają przewagę) co do reszty nie wiem nie grałem rycerzem krasnalem. Spytaj mugena:-) ale bądź pewien że i on kiedyś padnie z mojej ręki
|
No właśnie Zdrada. Podałeś to tak jakby należało rozwijać berserka. Ale skoro tak rozwijać to po co brać rycerza skoro się go robi prawie jak berserk ?
Taka postać będzie przegrywała z berserkami ponieważ będą trafiali lepiej niż on. A z rycerzami też raczej nie powalczy, bo będą mieli grubo więcej hp od nich. A jak nie będzie ładował w żywotność to hp będzie ledwo zdziebko więcej niż berserkerzy.
Zwróć uwagę, że na 100 poziomie masz +40% z profesji a potem to rośnie ponoć znikomo. Czyli na setnym poziomie łącznie +50% do żywotności. Brzmi ambitnie, ale sam wiesz, że jak pomnoży się 1 razy 1,5 to wiele się nie zyska
Zdradinho napisał: |
Mamy rycerza z przyzwoitą liczbą HP i zręcznością oraz gigantyczną siłą, którego łatwo trafić. |
Raczej zyskujemy imitację berserka.
Podsumowanie:
W kwestii siły się zgadzamy, trzeba w nią pakować.
W kwestii zręczności też po części.
W kwestii żywotności nie
Nie ma idealnych taktyk. Każdy rozwija postać jak chce i pod kogo chce.
Uznaję tylko zasadę, że jeśli już się zdecydowało na daną profesję. To priorytetem powinno być ładowanie w dwa główne staty i może w jeden poboczny (z wyjątkiem mnicha i barba oni są upośledzeni fizycznie .
Jeśli się chce rycerzem pakować w siłę i zręczność to czyż nie lepiej było wziąść od razu berserka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deunir
Krasomówca
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:09, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Oj mylisz sie Pare uwag KRASNOLUDA dam teraz.
Oczywiscie SILA SILA i JESZCZE RAZ SILA. Dzieki temu zamaist rozwalac w 14 turach rozwalasz w 13... potem w 12... potem i w 6... Ale tu nastepuje kryzys, bo zeby zrobic skok i zalatwic w 5 musisz zadawac juz o 1/5 obrazen wiecej... Potem zeby zabic w 4 musisz jeszcze o 1/4 obrazen wiecej w ciosie... To sa juz bardzo duze ladunki siły!
Problem pojawiajacy sie w tej sytuacji to to ze wszystko władowałeś w siłę. Nie masz innych punktow bo zwiekszasz caly czas zadawany damage BLOKUJAC sie w pewnym momencie, bo zeby w 2 tury kogos powalic to juz na prawde trzeba kilkanascie leveli dawac tylko w sile...
A tu niespodzianka bo masz 400 HP i zero zwinnosci a ktos inny ma w cholere zwinnosci przez co unika Twoich ciosow i zanim zadasz tez trzy smiertelne to minie 20 tur, a w tym czasie on Cie kluje ta swoja szabelka i kluje i kluje az w koncu sie wykrwawiasz (to byla walaka z szermeizrem oczywiscie ). W zwiazku z tym MUSISZ inwestowac w HP - na podstawie treningow znajdz zloty srodek - patrz kiedy walka jest przegrana dlatego ze za malo zadales a kiedy dlatego ze za krotko trwala bo masz malo zycia i wyciagaj odpowiednie wnioski.
Teraz taka uwaga - kupuj naszyjniki, pierscionki i szaty dajace bonus do zrecznosci i zwinnosci, poniewaz jezeli bedziesz mial za niskie te parametry to budynki przestana Ci bardziej pomagac - jest limit i w Twoim przypadku 75% unikow i trafien moze pochodzic z gildii (czy jakos tak - wazna jest IDEA nie liczenie), wiec jezeli nie bedziesz mial zrecznosci i zwinnosci na przyzwoitym poziomie to gildia Ci nie bedzie pomagac tak jak moze. Poniewaz masz kary wiec nie oplaca sie tam dodawac punktow (chociaz oczywiscie gdy zadajaca wiecej obrazen bron ma wymagania to warto je spełnic - w przypadku postaci silowej u mnie jeden punkt dmg broni to chyba 6 pkt obrazen zadanych w walce!). Ponieważ jesteśmy gildia nastawiona na ATAK, wiec dbaj przede wszystkim o zrecznosc, zwinnosc mozesz wlasciwie OLAC (bonus i tak bedziesz mial dzieki swojemu poziomowi bo malo dodajemy) pod warunkiem ze bedziesz pakowal w HP
PODSUMOWUJAC:
SILA - dawac statystykami
ZRECZNOSC - podbijac przedmiotami magicznymi
ZWINNOSC - olac
WYTRZYMALOSC - olac
ZYWOTNOSC - dawac statystykami
W przypadku mozliwosci broni o lepszym damage - spelnic wymagania zrecznosci i zwinnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arius
Ostrożny
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:11, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Zdradinho napisał: |
Walczymy z szermierzami. ( ja osobiście nie mam problemów z rycerzami bo mają za małą zręczność. taki rycerz walnie mnie 2 strzałami i jestem na glebie. Unikamy berserkow. Oni się specjalizują w sile i zręczności więc mają przewagę) co do reszty nie wiem nie grałem rycerzem krasnalem. Spytaj mugena:-) ale bądź pewien że i on kiedyś padnie z mojej ręki
|
A odnośnie pytania Mugena. Jak porównywałem jego staty z moimi (a dzieliło nas wtedy z 2-3 poziomy) to miał około 200hp więcej niż ja i zdecydowanie mniej obrażeń. Jaki z tego wniosek ?
Że pewnie więcej pakuje w żywotność niż siłę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filo_Filll
Niemowa
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:03, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
W sumie to na początku ery byłem bersekerem, ale gdy ja miałem 20 level, najlepsi byli na 34... Myślę, sobie: OD NOWA!! A że Mugen akurat prowadził w rankingu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karolek
Autsajder
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:36, 29 Sie 2006 Temat postu: :) |
|
|
Zawsze warto atakować potwory b. słaby. Silne kiedyś mnie mocno obijały. Od kiedy jednak mam bonus duży do uników, to atakuję te silne tylko wtedy, gdy nie są zręczne. W ten sposób ani razu mnie nie trafiają i mogę pokonać większość krasnoludów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bialix
Administrator
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:11, 29 Sie 2006 Temat postu: Re: :) |
|
|
Karolek napisał: |
Zawsze warto atakować potwory b. słaby. Silne kiedyś mnie mocno obijały. Od kiedy jednak mam bonus duży do uników, to atakuję te silne tylko wtedy, gdy nie są zręczne. W ten sposób ani razu mnie nie trafiają i mogę pokonać większość krasnoludów |
Ja tam tłukę wszystko co jest na liście potworów
Ale najlepiej bić te zręczne/b.zręczne i zwinne/b. zwinne. Walka staje się wówczas bardzo przyjemna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|