Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Altronista
Ostrożny
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: Czw 14:50, 05 Lip 2007 Temat postu: Altronista |
|
|
Jak myślicie co można zrobić? Każda pomoc będzie tu zbędna.... :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co mogę zmienić, co poprawić ?! Proszę o pomoc, bo mam dylemat.
Jak rozdawać pkt... Kogo atakować na turniejach, kogo najlepiej bedzie mi sie atakować...
Pozdrawiam, Altronista.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Meleth Ilverin
Krasomówca
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:56, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Mało uników i życia... Jak szybko nie załatwisz przeciwnika, to on załatwi Ciebie. Spróbuj atakować gwardzistów - z reguły mają niską obronę i da się ich w miarę szybko załatwić.
Co do builda - na forum jest wiele więcej mądrzejszych ludzi ode mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_aller
Rozmowny
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*
|
Wysłany: Czw 23:49, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem, dlaczego tak duzo pktow dales w zywotnosc, podczas gdy masz bonus do wytrzymalosci : / niestety nie da sie tego juz naprawic [za bardzo rozrzuciles wszystkie punkty po statystykach]. Najmadrzejszym chyba rozwiazaniem bedzie wydanie kasy na ulepszanie toporu [bedzie Ci dawal jakies +15-20 do DMG bez bonusow jak u najemnika czy rycka] przez co lepiej wykorzystasz swoje bonusy do zrecznosci. Te minimum przyzwoitosci 2k defa tez by Ci sie zdalo, ale jednak mimo wszystko pakowal bym w sile i zrecznosc od czasu do czasu poprawiajac w zycie[bo masz go cholernia malo jak na gwardziste z takim bonusem do wytrzymki] ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Altronista
Ostrożny
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: Pią 18:54, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, już coś z tym zrobię Parę lvli i będzie już więcej... Wytrzymka mało daje życia, więc zaprzestałem, lecz jak widać mam + % na wytrzymke... Więc raczej nie będzie źle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Topornik
Rozmowny
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: Pią 19:18, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
To jest tak 1pkt żywotności daje 2pkt życia a 1pkt wytrzymałości 1pkt życia ty z takim bonusem powinieneś mnieć o wiele więcej wytrzymałki bo ja mam prawie tyle samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Altronista
Ostrożny
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: Wto 20:17, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
za 6 lvli zobaczycie co zmienić itp równe 80 lvl przybędzie więc będzie łatwiej spojrzeć na staty:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jemiolek
Przeciętniak
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Innsbruck
|
Wysłany: Wto 21:52, 27 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
witam.
Nie jestem specjalista w gwardzistach, ale pozwolę sobie dodać kilka slow, może całkiem dobrze będzie to funkcjonowało. A wiec, krótkie streszczenie zamiarów, następnie dotyczące tego zmiany:
Jak każdy wie era kończy się już od nie wiadomo kiedy, nowa może nastać chociażby za tydzień, dobra pora na próby i eksperymenty. Ja bym na twoim miejscu wypróbował opcje "celnego, silnego pierdolnięcia", uników masz tak czy tak za mało, żeby coś z nimi zaczynać. Wiec przechodzimy do zmian.
~ naszyjnik zmienić na: Naszyjnik berserkera (zwiększysz dmg, plus powiększenie wytrzymałości, na którą masz bonus klasowy-trochę odrobisz tego co spadnie w następnym punkcie)
~ szatę zmienić na: Szatę szermierza (kolejny bonus do dmg, no i trafienia)
~ sygnet z opalem wywalić, popróbuj kombinacje +30 siła/żywotność lub 2x siła, lub 2x żywotność - możesz zawsze zmieniać zależnie od przeciwnika. Z jednym sygnetem do żywotności powinieneś pozostać na podobnym poziomie życia jaki masz do tej pory.
Umagicznianie przedmiotów:
*topór aż prosi o co najmniej 4-5 umagicznien powinien wtedy wyglądać mniej więcej tak: 42.5-57.5 dmg T:+5.00% U:-1.50%
*podtrzymując zasadę pewnych-celnych strzałów buty i naramienniki w miarę możliwości ulepszać
*rękawice tak samo podnieść do maxa gildyjnego alchemika
*a w przypadku gdybyś zrobił napad na jakiś skarbiec i miał za dużo kasy, spoko by było brzytwy ulepszyć
Rozdawanie punktów widziałbym tak:
3 siła
2 zręczność
2 żywotność
Taki eksperymentalny gwardek, ale zanim jednak zastosujesz te zmiany przemyśl je dobrze i poczekaj na wypowiedzi fachowców
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Altronista
Ostrożny
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: Śro 21:08, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Za 6 lvli dupne ssy z gry zaś tak jak tu i od tego będzie jaśniej i klarowniej co mamy na dzień dzisiejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Altronista
Ostrożny
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zebrzydowice
|
Wysłany: Pią 16:46, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Minęło dokładnie 80 lvli, hmm co dalej jakieś pomysły innowacyjne co by tu przetestować? Jest ładnie powiem jednym słowem nawet;) Mi się już bardziej lajtowo zaczyna grać...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak więc moim zdaniem poprawka ta wyszła na dobre teraz pobawię się i po testuje różne warianty
Tak więc Bordowi piszcie swoje propozycje;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarred
Otwarty
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:20, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Trzy słowa od Ojca Prowadzącego:
1. Zbroja, hełm, naszyjnik, szata, sygnet z opalem i spodnie - out. w zamian za to:
Pełny hełm z adamantu - 80% ochrony i 75:2 obrony. Zależy nam na tym pierwszym.
Pełna zbroja płytowa ze stali - 86% i 120:5. Znów chodzi o to pierwsze.
Naszyjnik - siła/zręczność.
Szmata - też siła/zręczność
Sygnet - siła
Spodnie - przeszywane.
W ten sposób zwinność (która Ci i tak niewiele daje) nadrabiasz zbroją (powinno wyjść ok. 50% ochrony, po upgradach, głównie spodni, wyciągniesz w końcu ze 800). Poza tym zostaje Ci już tylko trafić i to mocno, zanim ktoś zrobi to za Ciebie. Staty to: 3 zręczność, 2 siła, 2 żywotność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|