Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rycek - dalszy rozwój
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galrim Aelrah
Milczek
Milczek



Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 1:20, 11 Lut 2007    Temat postu: Rycek - dalszy rozwój

Cuż ja mam dalej robić z tym nieszczęsnym krasnoludem rycerzem? Będąc świadom, że Instruktor klasowy wejdzie, o ile wogóle, za jakiś czas, proszę o rady.

Siła: 423 15% 44% 672+50
Zręczność: 231 -10% 0% 207+120
Zwinność: 117 -10% 0% 105+15
Wytrzymałość: 89 10% 0% 97
Żywotność: 325 10% 44% 500-30

Ekwipunek:
-skórzane naramienniki +89
-ciężkie sskórzane rękawice +100
-nagolenniki brzytwowe z adamantu +8
-morion z adamantu
-toga bojowa
-skórzane buty +104
-szata szermierza (+30 do Siły +30 do Zręczności -20 do Żywotności)
-Elficka Koszula +4
-Wygodne Spodnie +38
- oczywiście wojenny topór z adamant.

Biżuteria:
-sygnet z rubinem x2 (+30 zręczność)
-Naszyjnik Nipponu (trafienia: +1% uniki: -2% obrażenia: 1 +20 do Siły +20 do Zręczności -10 do Żywotności)

Koniec końców wygląda to tak:
Życie: 1964 / 1964
trafienia: 2081|211
uniki: 1075
obrażenia: 343-555|5-5
obrona: 385:3 (45%)

Any suggestions? (mile widziane Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_aller
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*

PostWysłany: Nie 4:08, 11 Lut 2007    Temat postu:

glupio z ta zrecznoscia,ze masz - do niej... na Twoim miejscu bym sie pochlastal : P napewno dajesz juz osbie rade z postaciami, ktore sa nastawione na maly atak - moglbys go podniesc przez 2 bronie dobrze umagicznione, z tym ze topor w prawej lapie a szable w lewej[co by multiplikator dmg poprawnie dzialal]. Oszczedzilbym juz sobie ladowanie w sile - wystarczy zeby w 6 strzalach kogos powalic. Musisz wydluzyc czas walki, wiec najrozsadniejszym rozwiazaniem byloby IMO ladowanie teraz w zycie, ktorego masz full i +.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Uthar
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:10, 11 Lut 2007    Temat postu:

Głownie braki życia. Zamniast wygodnych spodni lepiej by było w cos innego, umagiczniac. Cieżko jest zrobic rycerza, ale ten ma zadatki na mordowanie łowców, mozę nei tych z górnej półki, ale do nich jedynie zycia brakuje u Ciebie. Aha nagolenniki pociagnij wyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Nie 9:54, 11 Lut 2007    Temat postu:

ja mam nagolenniki brzytwowe z brązu +65 dają one
obrażenia: 0-17
trafienia: +13%
uniki: +4%
obrona: 43:0
ochrona: 28%
zdaje mi się ze są lepsze bo mniej kosztuje ulepszanie na począdku mniej dają ale potem jest juz lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:55, 11 Lut 2007    Temat postu:

Stanowczo za mało siły...

Ja na 202lv mam tak:
Siła 724 5% 48% 1107
Zręczność 124 5% 0% 130+60
Zwinność 108 0% 0% 108+45
Wytrzymałość 105 5% 0% 110
Żywotność 411 0% 48% 608+50

A staty:
Życie: 2584 / 2584
trafienia 1888|247
uniki 1259
obrażenia 477-661|5-5
obrona 352:3 (36%)

Co do sprzętu, mam słaby bo ni ma kasy na ulepszanie za bardzo XD

Sygnety do zręczności i żywotności, ale chyba zmienię na 2 do trafień, bo życia mom sporo Wink
Naszyjnik, oczywiście Nippon, bo daje te obrażenia Wink i bonus do siły i trafień. Jak dla mnie najlepsza rzecz dla rycerza Wink
Koszula elficka, spodnie wygodne +20, to zrozumiałe

toga
+28
uniki: +24%
obrona: 48:1
ochrona: 30%
Zmień jak najszybciej bojową na zwykłą i pimpuj ją Smile

wojenne płytowe nagolce
+9
obrażenia: 1.45-4.35
trafienia: -3%
uniki: -1%
obrona: 51:1
ochrona: 72%
Za radą Busza przerzuciłem się ze skórek (które są +75, ruszy bazar się opchnie Smile) na takie co dają obrażenia. Efekt natychmiastowy Wink)

skórzane rękawice
+110
trafienia: +33%
obrona: 26:0
ochrona: 30%
Wiadomo Wink

skórzane naramie...
+75
trafienia: +24%
uniki: +14%
obrona: 38:0
ochrona: 25%
Wiadomo Wink Ale musze ulepszyć Razz

skórzane buty
+75
trafienia: +24%
uniki: +14%
obrona: 38:0
ochrona: 25%
Też wiadomo Wink

szata zwiadowcy
-20 do Siły
+30 do Zwinności
+30 do Żywotności
No chyba najlepsze co może być dla rycka Smile

A toporek to wiadomo Wink)


Podciągnij siłę jak najszybciej. 7/7 w siłę ma iść teraz!
Resztę masz w porządku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bialix dnia Nie 10:03, 11 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:59, 11 Lut 2007    Temat postu:

daruj sobie zwinnośc, a i zręczności (tylko bez skrajności ) masz dosyc. tak jak powiedział Uthar życie, życie. Im dłużej walczysz tym większą masz szansę, że kogoś trafisz, a wtedy kolesiowi mówimy papa. zgon xd

radzę atakowac łowców. ( życia macie tyle samo ( mniej więcej)) obaj w
miarę równo trafiacie ale to Ty zadajesz większe obrażenia = wygrałeś

berków. obrażenia te same ale berk ma mniej życia

w obu wypadkach akurat zręcznośc jest mało ważna bo nikt nie ma bonusu do zwinnosci

prócz nich standard: mnisi, gwardziści i barby.

moje wnioski na bazie własnych obserwacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Nie 10:00, 11 Lut 2007    Temat postu:

I powiem ci ze masz więcej siły odemnie o jakieś 20pkt ale masz mniejszy dmg moje obrarzenia to 376-690 dzięki brzytwom

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cerbin
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krak

PostWysłany: Nie 10:07, 11 Lut 2007    Temat postu:

skąd masz taka wytrzymkę? nie ma gratów, które by tego wymagały.
zwinka - rozwijaj tylko pod brzytwy. na wyższych levelach umagicznienie wymagatyle zwinki, że właśnie będziesz miał z niej ok do wykorzystania bonusów ze skór.
zręczność - 2 punkty co level będzie rozsądnie.
siła - 4
życie - 1
dopóki nie nadgonisz siłki trochę, później pewnie trzeba będzie życie podgonić, więc siła/życie 2/3 - dociągniesz do 3k koło 200-220 i z życiem będzie ok na jakiś czas - co później to nie wiem;)
twoi naturalni przeciwnicy to łowcy, na nich taki build powinien być ok, z bersami czy barbami sobie też poradzisz, o ile nie wejdzie losowość

ni cholery nie bierz 2x1h, po to masz bonus do siłki żeby go wykorzystać maxymalnie. nie widziałem skutecznego rycerza innego niż 2h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toblakai
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 11:39, 11 Lut 2007    Temat postu:

Ja to widze tak :

- wymiana togi bojowej na zwykłą i umagiczniac zawsze troche więcej uników

-zmiana nagolenników z adamantytowych na brązowe i umagiczniac je w pierwszej kolejności

- ostro podciągnąc życie ładowałbym nawet i 7 pkt przez pare lvl

- no i trafienia musisz też miec więcej jest taki jeden rycek (Etrius) który standardowo po spadku uników u zwinnościowców sprawia bardzo duże kłopoty

Podsumowując życie w górę i to mocno póżniej siła i zręcznośc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gotenks
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 13:04, 11 Lut 2007    Temat postu:

No dobra ja mam tak...


Siła 461 0% 48% 682+50
Zręczność 304 10% 0% 334+90
Zwinność 190 5% 0% 199+15
Wytrzymałość 84 5% 0% 88
Żywotność 468 -5% 48% 669

Sprzęt:
Sygnety(żywotność, zręczność)

Naszyjnik Nipponu(+20 do Siły+20 do Zręczności-10 do Żywotności)

Elficka Koszula

Wygodne Spodnie+10

szata szermierza(+30 do Siły+30 do Zręczności-20 do Żywotności)

wojenny topór+2(obrażenia: 37.4-50.6)
(kiedyś ktoś wspominał, że nie warto go ulepszać, ale wg. mnie to jest bardzo dobry wybór)

morion z adamantu

skórzane rękawice+119(trafienia: +35%)

skórzane naramie...+106(trafienia: +32%uniki: +19%)

skórzane buty+105(trafienia: +31%uniki: +19%)

nagolenniki brzy...+55(obrażenia: 0-15trafienia: +11%uniki: +4%)

toga+40(uniki: +30%)

Z samego ekwipunku mam
Trafienia: +115%* Uniki: +80% Obrona: 370:2 Ochrona: 31% Obrażenia: 1-15*

A ostateczne staty wyglądają tak:
Życie: 2648 / 2648
trafienia 2612|251
uniki 1495
obrażenia 394-669|5-5
obrona 370:2(31%)

No więc najważniejsze co teraz musisz zrobić to ładować w życie, po jakimś czasie(wyrównaj żywotność do siły) rozplanuj sobie staty tak:
3-siła,1(2)-zręczność, 3(2)żywotność
to są tylko moje wskazówki, bo ja tak teraz robię i próbuje mieć builda podobnego do Etriusa(ostatnio kładzie dużo ludzi od nas).
No i oczywiście lekka zmiana ekwipunku (już wszyscy napisali na jaką).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galrim Aelrah
Milczek
Milczek



Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:49, 11 Lut 2007    Temat postu:

Dzięki za rady Wink Już rozpocząłem renowację postaci Very Happy Ten brak życia to wynik poradzenia się niejakiego Jarogniewa - Instruktora Rycerzy w Górskich Klanach... No cuż... wiedziałem, żę facet głupoty pierniczy, ale jakoś mi szło więc nie zmieniałem. Ale teraz, po wczorajszym turnieju... Warto czasem zapytać bardziej doświadczonych Very Happy

P.S. Oby w tym dziale pojawiło się więcej takich pytań jak moje... Może wtedy powrócimy na sam szczyt turnieju Lotharis Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HORSTGT
Milczek
Milczek



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:32, 12 Lut 2007    Temat postu:

Według mnie:
- ekwipunek masz ok.
- nie trać kasy na umagicznianie togi, lepiej zostaw bojową,
- podciągnij koniecznie brzytwy i dalej skórki,
- pakuj w żwywotność, siłę i zręczność (w tej kolejności), zwinnośc tylko tyle ile wymaga sprzęt (brzytwy),
- nie zmieniaj brzytew na brązowe (stracisz to co zainwestowałeś w admantowe).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_aller
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*

PostWysłany: Pon 1:46, 12 Lut 2007    Temat postu:

Stracic nie straci Wink wystarczy ze wystawi na targu i jakis napalony jelop kupi : P Na co mu wiecej zrecznosci? ja nie wiem niech pakuje w zycie ile sie da, tylko tak wydluzy czas walki(a narazie to nawet ja bym sobie z nim dal rade Wink najmolem Wink ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiolek
Przeciętniak
Przeciętniak



Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Innsbruck

PostWysłany: Wto 1:43, 13 Lut 2007    Temat postu:

@ Bialix, powiedz mi dlaczego "EREK wladca mieczy" co niby na podobnym pozionie co Ty jest, dostaje takie wpierdy, ze nieraz nawet mnie nie trafia ani razu, a z toba zawsze przegrywam Sad (oczywiscie mowie o treningach i pelnym uzbrojeniu).

I jeszcze krotkie pytanko, czy oplacalo sie mienic toge?? ile teraz placisz na +28?? (masz TYLKO 48% do obrona), juz Ci mowie , tak krotko na oketke liczac , to te +24 unik bede mial za 3 umagicznienia, teaz umagicznienie kosztuje mnie 781k (ok moze duzo kaski, zalezy dla kogo), ale obrona wzrosnie mi kolosalnie o 6 (tj. z 56 na 62) i wole 2 dni zbierac kaske na jedno "porzadne" umagicznienie, niz kombinowac co i jak rozdzielic po 200k, dojde do 3,5k unikow to zaczne umagiczniac reszte ekwipunku, jak narazie toga ma pierszenstwo:), bo ?!?!?, bo jest dobra i tyle hehhe.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parn
Milczek
Milczek



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PMC

PostWysłany: Wto 8:42, 13 Lut 2007    Temat postu:

ze toga bojowa jest zla wykazalem w drugim temacie
a z Bialixem przegrywasz wlasnie dlatego bo masz za male uniki ... on ma jakies 20-30% trafien przy swoich obrazeniach 470-660 to max 5 ciosow i po Tobie ... czyli teoretycznie max 25 rund, a najprawdopodobniej nie trwa to dluzej niz 15 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin