Tallus
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:13, 24 Lut 2007 Temat postu: Strażnik |
|
|
Podejrzewam, że tak naprawdę piszę to tylko dla Belorona bo Viross chyba nie zagląda na forum, ale trudno
Statystyki:
Zwinność: Najważniejszy stat. Trochę więcej niż potrzeba, żeby ofiary miały 3% na trafienie (czyli ok 2,4x więcej uników niż trafień przeciwnika) Jeśli będziesz często zmieniać przeciwników to praktycznie nie da się tego spełnić, więc nie należy się tego sztywno trzymać i przesadzać z jej wartościami. To po prostu najbezpieczniejsza wersja.
Wytrzymałość: Drugi co do ważności stat. Wiele walk będzie zależeć od Twojego czasu walki, więc ładuj tu większość tego co zostanie po zwinności.
Żywotność: Trzeci stat. Również odpowiada za czas walki i dlatego warto wrzucić w niego połowę tego co poszło na wytrzymałość. Poza tym po prostu opłaca się mieć dużo hp kiedy walki trwają czasem do 100 rund.
Siła: Nie ma co przesadzać. Do noszenia gratów potrzeba 100, a żeby zadawać sensowny dmg ok 200. Ja mam 304, ale to przesada.
Zręczność: Nie zostaje dość punktów, żeby bez zaniedbywania najważniejszych statystyk wyciągnąć jakąś sensowną wartość, więc właściwie można sobie darować i dać tylko 81 potrzebne do noszenia puklerza +20. Można też trzymać gdzieś w plecaku jakieś graty dodające zręczności i zakładać je przy walkach, które nie polegają na tłuczeniu upadającego przeciwnika.
Ekwipunek:
Naszyjnik:
1.[ Naszyjnik berserkera ]
ze srebra
(cena: 45.100) obrażenia: 1
+20 do Siły
-10 do Zwinności
+20 do Wytrzymałości
2.[ Naszyjnik Nipponu ]
ze srebra
(cena: 45.100) trafienia: +1%
uniki: -2%
obrażenia: 1
+20 do Siły
+20 do Zręczności
-10 do Żywotności
TYLKO jeśli walka nie polega na biciu upadającego.
3.[ Naszyjnik Jednorożca ]
ze srebra
(cena: 45.900) obrona: 5:0
-10 do Zręczności
+20 do Wytrzymałości
+20 do Żywotności
Dla postaci, które mają więcej niż 200 siły.
Pierścienie:
1. 2x[ sygnet z rubinem ]
ze złota
(cena: 60.200) +30 do Zręczności
TYLKO w walkach bez upadków
2. 2x[ sygnet ze szmaragdem ]
ze złota
(cena: 60.200) +30 do Wytrzymałości
Szata:
1.[ szata szermierza ]
(cena: 40.100)
+30 do Siły
+30 do Zręczności
-20 do Żywotności
TYLKO w walkach bez upadków
2. [ szata topornika ]
(cena: 40.100)
+30 do Siły
-20 do Zręczności
+30 do Wytrzymałości
3.[ szata nieśmiertelnych ]
(cena: 40.100)
-20 do Zręczności
+30 do Wytrzymałości
+30 do Żywotności
Dla postaci z siłą większą niż 200.
Koszula:
1.[ Koszula ze Skóry Trolla ]
(cena: 39.800)
trafienia: +2%
uniki: +2%
obrona: 30:1
+30 do Wytrzymałości
Spodnie:
1.[ Wygodne Spodnie ]
(cena: 7.370)
trafienia: +1%
uniki: +4%
obrona: 15:0
+5 do Zwinności
Innych sensownych nie ma. Umagiczniamy.
Hełm:
1. Zamknięty
Daje dobrą ochronę, dobrą regenerację i obronę, a kary nie są tak straszne.
2. Przyłbica
Mniejsze kary, ale mniejsza ochrona, regeneracja i obrona.
3. Turniejowy
Wredne kary,chore wymagania poziomowe, wysoka ochrona, dobra regeneracja i obrona. Tylko w ostateczności.
Sam biegam w zamkniętym.
Zbroje:
O todze i todze bojowej można zapomnieć bo są nieklasowe i dostajemy tylko 75% bonusu.
1.[ zbroja pikowana ]
(cena: 1.710)
uniki: +5%
obrona: 10:0
ochrona: 20%
Tania i ma dobry bonus. Oczywiście umagiczniamy.
Nagolenniki:
1.[ nagolenniki skórzane ]
(cena: 1.430)
trafienia: +3%
uniki: +6%
obrona: 8:0
ochrona: 25%
Najwyższy bazowy bonus do uników, więc nie ma się nawet co zastanawiać nad innymi. Umagiczniamy.
Rękawice:
1.[ skórzane rękawice ]
(cena: 650)
trafienia: +5%
obrona: 4:0
ochrona: 30%
Wolę je od ciężkich bo są tańsze, a nie róźnią się tak bardzo. Umagiczniamy.
2.[ ciężkie sskórzane rękawice ]
(cena: 1.290)
trafienia: +5%
obrona: 7:0
ochrona: 40%
Można tego niby używać, ale dla mnie to strata złota.
Naramienniki:
1.[ skórzane naramienniki ]
(cena: 1.400)
trafienia: +5%
uniki: +3%
obrona: 8:0
ochrona: 25%
Umagiczniamy.
2. wojenne płytowe naramienniki
Czasami kiedy przeciwnik nie ma szans nas trafić można pokusić się o założenie tego cuda do podniesienia sobie dmg.
Buty:
1.[ skórzane buty ]
(cena: 1.400)
trafienia: +5%
uniki: +3%
obrona: 8:0
ochrona: 25%
Umagiczniamy.
Broń:
1.[ wojenny topór ]
z mithrilu
(cena: 540.000)
trafienia: +5%
uniki: -2%
obrażenia: 30-40
obrona: 6:0
Zakładamy na postacie, które nie mają szans nas trafić.
2. [ jednoręczny topór ]
z mithrilu
(cena: 387.000)
trafienia: -1%
uniki: -4%
obrażenia: 28-35
Na postacie z wyższymi trafieniami razem z tarczą.
Przyznaję sie, że nosze adamantowe wersje obu, ale nie opłaca się wrzucać tyle siły, żeby to nosić.
Tarcza:
1.[ puklerz ]
(cena: 19.100)
trafienia: +10%
uniki: +18%
obrona: 25:3
Umagiczniamy do +20.
Oczywiście plecak jest ograniczony, więc trzeba sobie wybrać 18 przedmiotów tak, żeby postać dawała sobie radę z jak największą ilością przeciwników.
Alchemik:
Kolejność umagiczniania gratów:
1. Nagolenniki - najwyższy bonus do uników
2. Buty - drugi co do wielkości bonus + bonus do trafień + niska cena
3. Zbroja - bonus taki jak buty, tylko nie ma +do trafień i cena jest wyższa
4. Naramienniki - czasami możemy je zmieniać na wojenne, więc lepiej najpierw zająć się innymi przedmiotami.
5. Tarcza - sporo daje, ale dużo kosztuje. Poza tym nie możemy się za mocno od niego uzależniać.
6. Spodnie - dają niezły bonus do uników, więc czemu nie?
7. Rękawice - dają tylko trafienia, więc są na końcu
Przeciwnicy:
Generalnie żaden przeciwnik nie powinien mieć szansy trafienia wyższej niż 10.
1.Paladyn - potrzeba przewagi paru rund w czasie walki. Wyższy dmg też mile widziany
2. Najemnik - przewaga czasu walki jest właściwie pewna. Warto mieć więcej hp.
3. Strażnik - fajnie byłoby mieć przewagę czasu walki, ale najczęściej będzie równy. Zostaje dmg i hp.
4. Rycerz - obędzie się bez upadków. Wystarczy mieć szansę trafienia ok 50% jakiś rozsądny dmg i mieć nadzieję, że losowość nas nie zabije.
5. Barbarzyńca - jak Rycerz tylko, że walka jest 2x krótsza.
6. Mnich - nie ma nawet o czym pisać
Jeżeli ktoś ma bonus do zręczności to go nie dotykamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|