Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:13, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
taa ale jak widzisz walkę berka z rycerzem? obaj mają niskie uniki więc w miarę równo spadać będą ciosy. no i taki rycerz wytrzyma znacznie więcej a berk 3 strzały i zimny trup. a najemnik? tu szanse zdają się być wyrównane. teoretycznie wyrównana powinna być walka berka z szermierzem. ( ale w moim wypadku nie jest:P)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Topornik
Rozmowny
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: Sob 21:43, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tak jest karzda klasa ma swojego przeciównika ktorego moze lac ale ostatnio szermierze mogą prawie wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Virion
Otwarty
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:49, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zwrócić musze uwagę tylko na jeden jeszcze aspekt nie do przecenienia.
A mianowicie tej teoretycznej postaci pakujemy tylko dwie statystyki, zlewamy siłę i trafienia, Bo to nam samo wchodzi.
Inne postacie, niestety, zawsze 3 statystyki trzeba trenować, może nie w równym stopniu, ale trzeba.
Np. szermierz, poza unikami, trafieniami, i życie podciągnąć do tych 800 i siłę, żeby w ogóle coś w rękę wziąć sensownego i te średnio 200 pizgnąć.
Stąd jak sądzę, możliwa spora przewaga tego palladyna, wyresowane dwie statystyki.
Jak wykazałem siła nie potrzebna absolutnie, i trafienia jeszcze mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deunir
Krasomówca
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:53, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Idealny palladyn jak dla mnie miałby tyle siły i zręczności, żeby utrzymać 2 długie miecze z mithrilu. I miałby z samej broni bonus +28% do uników, a damage na tyle spory, że byłoby co powiekszać przy upadkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:06, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
@Virion. jesteś tego pewny? moim zdaniem pal też musi wrzucić co nieco w inne staty, ( wytrzymałość ) bo berk i strażnik ba nawet gwardzista, mnich czy barb ( którzy mają bonus do wytrzymałości ) sobie z nim poradzą, bo wytrzymają dłużej od paladyna. ( po za berkiem, który to go zmasakruje w kilka tur )
dla mnie najsilniejszą klasą byłby właśnie berk, ale nie widze jego walk z rycerzem. ( hit w 1 turze i berka nie ma ) nawet sobie nie wyobrażacie ile kombinuje z klasami, rasami i ekwipunkiem żeby stworzyć idealną postać. Ale mam tylko teoretyczne założenia bez praktyki, a to zdecydowanie za mało. no kurczę kombinuję i kombinuję i nie potrafie stworzyć idealnej postaci, która była by ( przynajmniej teoretycznie ) niezniszczalna. Wniosek. taka postać nie istnieje -.-
P.S. Ponadto któż wie jakie będą zasady w przyszłej erze? ale moim zdanie mto dodaje tej grze smaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Soulfly
Ostrożny
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 13:04, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Heh, Zdrada, fajnie tak patrzeć jak piszesz, że berk masakruje palladyna w kilka tur... Ale jest jeden szczegół ile bym nie ładował w zręczność i tak trafienia mam duuuużo mniejsze niż uniki postaci ze zwinnością.... często jest to ok 30 %, gdy tymczasem wszyscy trafiają mnie na min 60 %.... i moje walki muszą być krótkie albo .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:11, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja masakruje palów w jakieś 30 tur. berk który ma bonus do siły robi to o jakieś 70% szybciej -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toblakai
Otwarty
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 14:41, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A ile hp maja ci palowie co ich masakrujesz w 30 rund ? Vrion mówił o potworze z 4000 hp i unikami ponad 3500 wątpię byś takiego zmasakrował w 30 tur
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zdradinho
Krasomówca
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:18, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
4000 HP? hahaah tyle HP-ków nie ma nikt. i jeszcze te 3500 uników zabije każdego paladyna w naszej gildii + raz na dwie walki Phila. Jedyny pal, którego nie potrafię pokonać to aserface ale to się szybko zmieni jak podładuje jeszcze w trafienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Virion
Otwarty
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:28, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W czas walki jak lukam na wzór poważna rolę odgrywa także żywotność. A dobrze dobrana postać to taka z bonusem do żywotności i wytrzymałości.
Ja bym poprostu postawił wszystko na jedna kartę, żywotność i winność.
Wogóle Wojownicy przypominaja mi dziecinna grę papier kamien i nożyczki.
Zayem na każda klase jes=t inna dobra i jednoczesniejakaś podchodząca klasie do ubijania.
Narazie są to teoretyczne rozważania, nic ponadto.
i szukam jakośc żeby mnie przekonano, ze jest inaczej. Narazie tylko postacie wytrzymalsze, bo żywotnoś w połowie mniej wpływa nz czas walki jak wytrzymałośc, ale jednak przy takim poziomie inwestowania sądzę, ze chyba nie byłoby wytrzymalszej w walce postaci. Nie znam dobrze ras ale chyba są takie z bonusem klasowym do żywotności i zwinności .
Mażeniem byłoby do wytrzymałości także.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toblakai
Otwarty
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 17:59, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ma nikt bo nikt nie prowadzi postaci tak jak opisuje to Virion nie chce mi sie bawic i zliczac co osiągniemy ładując np lacertowi paladynowi tylko w zwinnośc i życie ulepszając eq dla uników a wytrzymałośc dopakowac z gratów ale może siąde i policze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deunir
Krasomówca
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:50, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
@Zdrada
Nie wziąłeś pod uwagę, że masz niezłe uniki + profit refleks zmniejszający trafienia przeciwnika o 10 progów procentowych. Berserker tego nie ma, więc może i szybciej ubije, ale bez uników i żywotności trudno mu wytrwać tyle rund, żeby trafiać postacie z refleksem (jak najemnik czy paladyn).
@Virion
Wszystkie kombinacje są. Żywotność + wytrzymałość to kijowi mnisi, żywotność + zwinność to cholerni paladyni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toblakai
Otwarty
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 1:37, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Niestety z moich wyliczeń wychodzi że na 150 lvl bardzo ciężko jest paladynem uzyskac 4000 hp jednocześnie z wysokimi unikami i chyba jednak czas walki nie będzie taki by wytrzymac z wszystkimi klasami do kumulacji upadków ale na bardzo długą metę może to byc postac naprawdę ciekawa i straszliwie ciężka do pokonania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Virion
Otwarty
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:32, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jak sądzę nikt tego nie policzy.
Opierałem sie na swoich danych.
Od początku nie włożyłem ani punkcika w wytrzymałość, i mam tego 100.
Zatem teoretycznie wyrównuje siłę i zręcznośc od 100 bazowo, co daje mi na + 280 punktów do włożenia.
Mam teraz 323 w zwinnośc , i uniki 2800. z % od klasy i rasy.
Zatem wkładając jeszcze 100, sądzę, ze powyżej 3500 dojadę z unikami. Zatem pożądan wielkość.
pozostaje włożyć 180 do żywotności, + ozcywiście % z klasy i rasy. Miałbym wtedy 490 żywotności a więc 50 więcej niz zwinnosci.
Sądzę, zatem że dojechałbym w okolice 4000 z żywotnością.
Kurde wiem, ze to teoretyzowanie.
Pozostaje bardzo trudny początek tak do 100 lvl rozpacz, i po grudzie.
Ale dokłąda się jak pisałem wczesniej sprawa, bonusów ze zbroi ,umagicznienia, bo tylko uniki nas interesuja, zatem spoko więcej i nie bez przecenienia jest puklerz i unikowa broń jednoręczna.
Zatem jakoś tak koło 150 lvl może byc to ciekawa postać
A czas walki zgodnie ze wzorem wychodzi mi powyżej 50 turek.
Zatem o dziwo jedynie mnich moze sprostać czemus takiemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toblakai
Otwarty
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 8:55, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ależ Virionie życie łatwo policzyc
150 lvl lacert paladyn
500 punktów żywotności
bonusy 20% z rasy i 44% z klasy
500 +(500 x 0.64) = 820
Życie = 3Lvl + 2Ży + Wy:2
a więc
3 x 150 + 2 x 820 + 410* +215* = 2715 hp +50 za wytrzymałośc i mamy paladyna z 2765 hp sporo jednak brak do 4000
Uniki można osągnąc to fakt rapier + puklerz** + toga** +skóry**
Nadal pozostaje brak 1300 hp
Rozwiązania : rezygnujemy z uników na poziomie 3500 i dążymy do 2500 wątpie jednak by dało to aż taki bonus do żywotności jakiego nam potrzeba czyli 1300
Jest to jednak naprawdę bardzo ciekawy build postaci z którą myślę cholernie ciężko było by wygrac
* bonusy z profitu kondycja III
** umagicznione jak tylko się da (potrzeba ogromnej ilości złota)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|