Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Taktyka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:13, 25 Lis 2006    Temat postu:

taa ale jak widzisz walkę berka z rycerzem? obaj mają niskie uniki więc w miarę równo spadać będą ciosy. no i taki rycerz wytrzyma znacznie więcej a berk 3 strzały i zimny trup. a najemnik? tu szanse zdają się być wyrównane. teoretycznie wyrównana powinna być walka berka z szermierzem. ( ale w moim wypadku nie jest:P)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Sob 21:43, 25 Lis 2006    Temat postu:

Tak jest karzda klasa ma swojego przeciównika ktorego moze lac ale ostatnio szermierze mogą prawie wszystkich Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:49, 26 Lis 2006    Temat postu:

Zwrócić musze uwagę tylko na jeden jeszcze aspekt nie do przecenienia.

A mianowicie tej teoretycznej postaci pakujemy tylko dwie statystyki, zlewamy siłę i trafienia, Bo to nam samo wchodzi.

Inne postacie, niestety, zawsze 3 statystyki trzeba trenować, może nie w równym stopniu, ale trzeba.
Np. szermierz, poza unikami, trafieniami, i życie podciągnąć do tych 800 i siłę, żeby w ogóle coś w rękę wziąć sensownego i te średnio 200 pizgnąć.
Stąd jak sądzę, możliwa spora przewaga tego palladyna, wyresowane dwie statystyki.
Jak wykazałem siła nie potrzebna absolutnie, i trafienia jeszcze mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deunir
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:53, 26 Lis 2006    Temat postu:

Idealny palladyn jak dla mnie miałby tyle siły i zręczności, żeby utrzymać 2 długie miecze z mithrilu. I miałby z samej broni bonus +28% do uników, a damage na tyle spory, że byłoby co powiekszać przy upadkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:06, 26 Lis 2006    Temat postu:

@Virion. jesteś tego pewny? moim zdaniem pal też musi wrzucić co nieco w inne staty, ( wytrzymałość ) bo berk i strażnik ba nawet gwardzista, mnich czy barb ( którzy mają bonus do wytrzymałości ) sobie z nim poradzą, bo wytrzymają dłużej od paladyna. ( po za berkiem, który to go zmasakruje w kilka tur )
dla mnie najsilniejszą klasą byłby właśnie berk, ale nie widze jego walk z rycerzem. ( hit w 1 turze i berka nie ma ) nawet sobie nie wyobrażacie ile kombinuje z klasami, rasami i ekwipunkiem żeby stworzyć idealną postać. Ale mam tylko teoretyczne założenia bez praktyki, a to zdecydowanie za mało. no kurczę kombinuję i kombinuję i nie potrafie stworzyć idealnej postaci, która była by ( przynajmniej teoretycznie ) niezniszczalna. Wniosek. taka postać nie istnieje -.-

P.S. Ponadto któż wie jakie będą zasady w przyszłej erze? ale moim zdanie mto dodaje tej grze smaku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Soulfly
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 13:04, 26 Lis 2006    Temat postu:

Heh, Zdrada, fajnie tak patrzeć jak piszesz, że berk masakruje palladyna w kilka tur... Razz Ale jest jeden szczegół ile bym nie ładował w zręczność i tak trafienia mam duuuużo mniejsze niż uniki postaci ze zwinnością.... często jest to ok 30 %, gdy tymczasem wszyscy trafiają mnie na min 60 %.... i moje walki muszą być krótkie albo ..... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:11, 26 Lis 2006    Temat postu:

ja masakruje palów w jakieś 30 tur. berk który ma bonus do siły robi to o jakieś 70% szybciej -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toblakai
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 14:41, 26 Lis 2006    Temat postu:

A ile hp maja ci palowie co ich masakrujesz w 30 rund ? Vrion mówił o potworze z 4000 hp i unikami ponad 3500 wątpię byś takiego zmasakrował w 30 tur

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:18, 26 Lis 2006    Temat postu:

4000 HP? hahaah tyle HP-ków nie ma nikt. i jeszcze te 3500 uników Razz zabije każdego paladyna w naszej gildii + raz na dwie walki Phila. Jedyny pal, którego nie potrafię pokonać to aserface ale to się szybko zmieni jak podładuje jeszcze w trafienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:28, 26 Lis 2006    Temat postu:

W czas walki jak lukam na wzór poważna rolę odgrywa także żywotność. A dobrze dobrana postać to taka z bonusem do żywotności i wytrzymałości.

Ja bym poprostu postawił wszystko na jedna kartę, żywotność i winność.

Wogóle Wojownicy przypominaja mi dziecinna grę papier kamien i nożyczki.
Zayem na każda klase jes=t inna dobra i jednoczesniejakaś podchodząca klasie do ubijania.

Narazie są to teoretyczne rozważania, nic ponadto.
i szukam jakośc żeby mnie przekonano, ze jest inaczej. Narazie tylko postacie wytrzymalsze, bo żywotnoś w połowie mniej wpływa nz czas walki jak wytrzymałośc, ale jednak przy takim poziomie inwestowania sądzę, ze chyba nie byłoby wytrzymalszej w walce postaci. Nie znam dobrze ras ale chyba są takie z bonusem klasowym do żywotności i zwinności .
Mażeniem byłoby do wytrzymałości także.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toblakai
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 17:59, 26 Lis 2006    Temat postu:

Nie ma nikt bo nikt nie prowadzi postaci tak jak opisuje to Virion nie chce mi sie bawic i zliczac co osiągniemy ładując np lacertowi paladynowi tylko w zwinnośc i życie ulepszając eq dla uników a wytrzymałośc dopakowac z gratów ale może siąde i policze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deunir
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:50, 26 Lis 2006    Temat postu:

@Zdrada
Nie wziąłeś pod uwagę, że masz niezłe uniki + profit refleks zmniejszający trafienia przeciwnika o 10 progów procentowych. Berserker tego nie ma, więc może i szybciej ubije, ale bez uników i żywotności trudno mu wytrwać tyle rund, żeby trafiać postacie z refleksem (jak najemnik czy paladyn).

@Virion
Wszystkie kombinacje są. Żywotność + wytrzymałość to kijowi mnisi, żywotność + zwinność to cholerni paladyni...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toblakai
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Pon 1:37, 27 Lis 2006    Temat postu:

Niestety z moich wyliczeń wychodzi że na 150 lvl bardzo ciężko jest paladynem uzyskac 4000 hp jednocześnie z wysokimi unikami i chyba jednak czas walki nie będzie taki by wytrzymac z wszystkimi klasami do kumulacji upadków ale na bardzo długą metę może to byc postac naprawdę ciekawa i straszliwie ciężka do pokonania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:32, 27 Lis 2006    Temat postu:

Dokładnie jak sądzę nikt tego nie policzy.
Opierałem sie na swoich danych.
Od początku nie włożyłem ani punkcika w wytrzymałość, i mam tego 100.
Zatem teoretycznie wyrównuje siłę i zręcznośc od 100 bazowo, co daje mi na + 280 punktów do włożenia.

Mam teraz 323 w zwinnośc , i uniki 2800. z % od klasy i rasy.
Zatem wkładając jeszcze 100, sądzę, ze powyżej 3500 dojadę z unikami. Zatem pożądan wielkość.

pozostaje włożyć 180 do żywotności, + ozcywiście % z klasy i rasy. Miałbym wtedy 490 żywotności a więc 50 więcej niz zwinnosci.
Sądzę, zatem że dojechałbym w okolice 4000 z żywotnością.

Kurde wiem, ze to teoretyzowanie.
Pozostaje bardzo trudny początek tak do 100 lvl rozpacz, i po grudzie.
Ale dokłąda się jak pisałem wczesniej sprawa, bonusów ze zbroi ,umagicznienia, bo tylko uniki nas interesuja, zatem spoko więcej i nie bez przecenienia jest puklerz i unikowa broń jednoręczna.

Zatem jakoś tak koło 150 lvl może byc to ciekawa postać Very Happy

A czas walki zgodnie ze wzorem wychodzi mi powyżej 50 turek.
Zatem o dziwo jedynie mnich moze sprostać czemus takiemu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toblakai
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Pon 8:55, 27 Lis 2006    Temat postu:

Ależ Virionie życie łatwo policzyc

150 lvl lacert paladyn
500 punktów żywotności
bonusy 20% z rasy i 44% z klasy
500 +(500 x 0.64) = 820

Życie = 3Lvl + 2Ży + Wy:2
a więc
3 x 150 + 2 x 820 + 410* +215* = 2715 hp +50 za wytrzymałośc i mamy paladyna z 2765 hp sporo jednak brak do 4000

Uniki można osągnąc to fakt rapier + puklerz** + toga** +skóry**

Nadal pozostaje brak 1300 hp
Rozwiązania : rezygnujemy z uników na poziomie 3500 i dążymy do 2500 wątpie jednak by dało to aż taki bonus do żywotności jakiego nam potrzeba czyli 1300

Jest to jednak naprawdę bardzo ciekawy build postaci z którą myślę cholernie ciężko było by wygrac



* bonusy z profitu kondycja III
** umagicznione jak tylko się da (potrzeba ogromnej ilości złota)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin