Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Taktyka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tallus
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:20, 15 Lip 2006    Temat postu:

Narazie różnica może jest mała, ale jak będziesz mógł używac np. takiej kosy z mithrilu to jak najbardziej będzie się opłacało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Pon 12:01, 14 Sie 2006    Temat postu:

Ja obecnie urzywam partyzany z mithrilu i mój dmg wynosi 135-227 Shocked dla mnie to jest dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filo_Filll
Niemowa
Niemowa



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:59, 19 Sie 2006    Temat postu:

(to mój pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać)

Otóż... witajcie Very Happy

Mam mały problem z moim krasnalem Smile Turniej poszedł mi bardzo dobrze, ale czuję że mogę być lepszy.
mam 63 level, obrażenia 87-170 i obronę 197:2
Siła: 170 15% 24% 236
Zręczność: 125 -10% 0% 112+50
Zwinność: 91 -10% 0% 81+10
Wytrzymałość: 58 10% 0% 63
Żywotność: 55 10% 24% 73

W co teraz pakować? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arius
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:27, 19 Sie 2006    Temat postu:

Filo_Filll napisał:

mam 63 level, obrażenia 87-170 i obronę 197:2
Siła: 170 15% 24% 236
Zręczność: 125 -10% 0% 112+50
Zwinność: 91 -10% 0% 81+10
Wytrzymałość: 58 10% 0% 63
Żywotność: 55 10% 24% 73


Skoro jesteś rycerzem, to pakuj głównie w siłę i żywotność. W końcu do tego masz największe bonusy, a trzecie w kolejności to zręczność. Zwinność i wytrzymałośc radzę ignorować (tyle co masz starczy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:46, 20 Sie 2006    Temat postu:

ja bym olal zywotnosc

Zdrada Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arius
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 9:37, 20 Sie 2006    Temat postu:

Zdradinho napisał:
ja bym olal zywotnosc

Zdrada Very Happy


A olewaj, ale z samą siłą daleko nie zajedzie. A pakować gros punktów w staty do których się nie ma bonusa z profki to imho pomylony pomysł.
Z niektórymi szermierzemi, palkami na turnieju w obronie wygrywałem, właśnie dzięki temu, że nie byłem na 3 strzały.

Arius Niverlard vs Deunir
1.
100%hp----------61%hp
162/162--------61/130

NISZCZY ---------- X
2.
100%hp----------16%hp
162/162---------0/130

DRUZGOCZE ------ X
3.
100%---------0%

ANIHILUJE ---------- X

I tak się skończyła walka z Hallethem. Na 3 ciosy jest Smile

Według mnie najlepszą taktyką jest rozwijać jakiś współczynnik do ataku (siła, zręczność) i coś do obrony zwinność, żywotność.
Rycerzem masz bonus do siły i żywotności i warto oba tak do 300 dobić.
A co dalej ? Sam pomyśl na kogo chcesz się nastawiać. Jak bić szermierzy to siła, i w celność tak by 1 ciosem rozłupać ich na pół. Jak inne profki to kombinuj Smile



Zwyciezył Arius Niverlard. Za walkę otrzymał 101 exp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:29, 20 Sie 2006    Temat postu:

heh ja i tak inaczej bym go rozwinął

Zdrada


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arius
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 13:24, 20 Sie 2006    Temat postu:

Zdradinho napisał:
heh ja i tak inaczej bym go rozwinął


To chociaż zdradź jakbyś go inaczej rozwinął Zdrada Smile
Jaki masz pomysł szermierzu na rozwijanie rycerza ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:17, 20 Sie 2006    Temat postu:

odpowiedziałeś na moj post tak, jakbyś zamykał temat:P

uff krasnal rycerz? hmmm moim zdaniem nie bardzo pasuje ale:

+15 do siły i po + 10 do wytrzymałości i żywotności
+ gigantyczna siła = gig. dmg.
+ przyzwoita wytrzymałość i żywotność

- ciężko trafić
- łatwy cel

hmm
na początku w miarę równo, a później:
przedewszystkim siła nawet do + 5 co awans na wyższy poziom.
Darować sobie wytrzymałość i żywotność ta druga i tak będzie rosła
kary do zwinności hmm powinien mieć całkiem niezłą pulę HP więc jakoś da radę
zręczność trza zniwelować kary!!! i ładować pozostałe 2 pkt w ten właśnie współ.


=


Mamy rycerza z przyzwoitą liczbą HP i zręcznością oraz gigantyczną siłą, którego łatwo trafić.

Walczymy z szermierzami. ( ja osobiście nie mam problemów z rycerzami bo mają za małą zręczność. taki rycerz walnie mnie 2 strzałami i jestem na glebie. Unikamy berserkow. Oni się specjalizują w sile i zręczności więc mają przewagę) co do reszty nie wiem nie grałem rycerzem krasnalem. Spytaj mugena:-) ale bądź pewien że i on kiedyś padnie z mojej ręki


Zdrada Very Happy

Osobiście uważam, że taki bohater byłby całkiem przyzwoity. Dużo brudzi fakt, że jest to krasnal. Więc może faktycznie należało by ładować w HP i siłę, ale taki heros będzie jechany przez wszystkich z bonusami do zwinności i pewnie zręczności też, bo zanim on trafi......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arius
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:37, 20 Sie 2006    Temat postu:

Zdradinho napisał:
odpowiedziałeś na moj post tak, jakbyś zamykał temat:P

Pod żadnym pozorem.

Zdradinho napisał:

Walczymy z szermierzami. ( ja osobiście nie mam problemów z rycerzami bo mają za małą zręczność. taki rycerz walnie mnie 2 strzałami i jestem na glebie. Unikamy berserkow. Oni się specjalizują w sile i zręczności więc mają przewagę) co do reszty nie wiem nie grałem rycerzem krasnalem. Spytaj mugena:-) ale bądź pewien że i on kiedyś padnie z mojej ręki

No właśnie Zdrada. Podałeś to tak jakby należało rozwijać berserka. Ale skoro tak rozwijać to po co brać rycerza skoro się go robi prawie jak berserk ?
Taka postać będzie przegrywała z berserkami ponieważ będą trafiali lepiej niż on. A z rycerzami też raczej nie powalczy, bo będą mieli grubo więcej hp od nich. A jak nie będzie ładował w żywotność to hp będzie ledwo zdziebko więcej niż berserkerzy.
Zwróć uwagę, że na 100 poziomie masz +40% z profesji a potem to rośnie ponoć znikomo. Czyli na setnym poziomie łącznie +50% do żywotności. Brzmi ambitnie, ale sam wiesz, że jak pomnoży się 1 razy 1,5 to wiele się nie zyska Smile

Zdradinho napisał:

Mamy rycerza z przyzwoitą liczbą HP i zręcznością oraz gigantyczną siłą, którego łatwo trafić.

Raczej zyskujemy imitację berserka.

Podsumowanie:
W kwestii siły się zgadzamy, trzeba w nią pakować.
W kwestii zręczności też po części.
W kwestii żywotności nie Smile

Nie ma idealnych taktyk. Każdy rozwija postać jak chce i pod kogo chce.
Uznaję tylko zasadę, że jeśli już się zdecydowało na daną profesję. To priorytetem powinno być ładowanie w dwa główne staty i może w jeden poboczny (z wyjątkiem mnicha i barba oni są upośledzeni fizycznie Wink.
Jeśli się chce rycerzem pakować w siłę i zręczność to czyż nie lepiej było wziąść od razu berserka ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deunir
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:09, 20 Sie 2006    Temat postu:

Oj mylisz sie Smile Pare uwag KRASNOLUDA dam teraz.

Oczywiscie SILA SILA i JESZCZE RAZ SILA. Dzieki temu zamaist rozwalac w 14 turach rozwalasz w 13... potem w 12... potem i w 6... Ale tu nastepuje kryzys, bo zeby zrobic skok i zalatwic w 5 musisz zadawac juz o 1/5 obrazen wiecej... Potem zeby zabic w 4 musisz jeszcze o 1/4 obrazen wiecej w ciosie... To sa juz bardzo duze ladunki siły!

Problem pojawiajacy sie w tej sytuacji to to ze wszystko władowałeś w siłę. Nie masz innych punktow bo zwiekszasz caly czas zadawany damage BLOKUJAC sie w pewnym momencie, bo zeby w 2 tury kogos powalic to juz na prawde trzeba kilkanascie leveli dawac tylko w sile...
A tu niespodzianka bo masz 400 HP i zero zwinnosci a ktos inny ma w cholere zwinnosci przez co unika Twoich ciosow i zanim zadasz tez trzy smiertelne to minie 20 tur, a w tym czasie on Cie kluje ta swoja szabelka i kluje i kluje az w koncu sie wykrwawiasz (to byla walaka z szermeizrem oczywiscie Wink ). W zwiazku z tym MUSISZ inwestowac w HP - na podstawie treningow znajdz zloty srodek - patrz kiedy walka jest przegrana dlatego ze za malo zadales a kiedy dlatego ze za krotko trwala bo masz malo zycia i wyciagaj odpowiednie wnioski.

Teraz taka uwaga - kupuj naszyjniki, pierscionki i szaty dajace bonus do zrecznosci i zwinnosci, poniewaz jezeli bedziesz mial za niskie te parametry to budynki przestana Ci bardziej pomagac - jest limit i w Twoim przypadku 75% unikow i trafien moze pochodzic z gildii (czy jakos tak - wazna jest IDEA nie liczenie), wiec jezeli nie bedziesz mial zrecznosci i zwinnosci na przyzwoitym poziomie to gildia Ci nie bedzie pomagac tak jak moze. Poniewaz masz kary wiec nie oplaca sie tam dodawac punktow (chociaz oczywiscie gdy zadajaca wiecej obrazen bron ma wymagania to warto je spełnic - w przypadku postaci silowej u mnie jeden punkt dmg broni to chyba 6 pkt obrazen zadanych w walce!). Ponieważ jesteśmy gildia nastawiona na ATAK, wiec dbaj przede wszystkim o zrecznosc, zwinnosc mozesz wlasciwie OLAC (bonus i tak bedziesz mial dzieki swojemu poziomowi bo malo dodajemy) pod warunkiem ze bedziesz pakowal w HP

PODSUMOWUJAC:
SILA - dawac statystykami
ZRECZNOSC - podbijac przedmiotami magicznymi
ZWINNOSC - olac
WYTRZYMALOSC - olac
ZYWOTNOSC - dawac statystykami

W przypadku mozliwosci broni o lepszym damage - spelnic wymagania zrecznosci i zwinnosci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arius
Ostrożny
Ostrożny



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:11, 20 Sie 2006    Temat postu:

Zdradinho napisał:

Walczymy z szermierzami. ( ja osobiście nie mam problemów z rycerzami bo mają za małą zręczność. taki rycerz walnie mnie 2 strzałami i jestem na glebie. Unikamy berserkow. Oni się specjalizują w sile i zręczności więc mają przewagę) co do reszty nie wiem nie grałem rycerzem krasnalem. Spytaj mugena:-) ale bądź pewien że i on kiedyś padnie z mojej ręki


A odnośnie pytania Mugena. Jak porównywałem jego staty z moimi (a dzieliło nas wtedy z 2-3 poziomy) to miał około 200hp więcej niż ja i zdecydowanie mniej obrażeń. Jaki z tego wniosek ?
Że pewnie więcej pakuje w żywotność niż siłę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filo_Filll
Niemowa
Niemowa



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:03, 20 Sie 2006    Temat postu:

W sumie to na początku ery byłem bersekerem, ale gdy ja miałem 20 level, najlepsi byli na 34... Very Happy Myślę, sobie: OD NOWA!! A że Mugen akurat prowadził w rankingu.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karolek
Autsajder
Autsajder



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:36, 29 Sie 2006    Temat postu: :)

Zawsze warto atakować potwory b. słaby. Silne kiedyś mnie mocno obijały. Od kiedy jednak mam bonus duży do uników, to atakuję te silne tylko wtedy, gdy nie są zręczne. W ten sposób ani razu mnie nie trafiają i mogę pokonać większość krasnoludów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:11, 29 Sie 2006    Temat postu: Re: :)

Karolek napisał:
Zawsze warto atakować potwory b. słaby. Silne kiedyś mnie mocno obijały. Od kiedy jednak mam bonus duży do uników, to atakuję te silne tylko wtedy, gdy nie są zręczne. W ten sposób ani razu mnie nie trafiają i mogę pokonać większość krasnoludów Wink


Ja tam tłukę wszystko co jest na liście potworów Smile
Ale najlepiej bić te zręczne/b.zręczne i zwinne/b. zwinne. Walka staje się wówczas bardzo przyjemna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 5 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin