Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Taktyka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strogonov
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 22:08, 29 Wrz 2006    Temat postu:

7:0 w ostatnim turnieju, 6:0 w poprzednim... happy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Pią 22:16, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Strogonov napisał:
7:0 w ostatnim turnieju, 6:0 w poprzednim... happy?


sprawdziłem i poprzednim jak sie nie myle to ty mniałeś 6:1

jedynki zapomniałeś napisać Laughing

wiem że nie o to chodzi ale się pomylił


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topornik dnia Pią 23:02, 29 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marlowe
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:42, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Nie w tym rzecz. Zdaje się, że popełniłeś jakieś rady dla młodych wojów. A 2 turnieje wstecz to wcale nie tak wiele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strogonov
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 10:32, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Marlowe... kochaj się...


Shocked Lubisz prowokować, co?

Jeszcze tylko chciałbym zauwazyć, że o ile Marlowe pisze/czepia się (nieistotne) na temat TAKTYKI, o tyle Ty piszesz/odpyskujesz (nieistotne) offtopem

// Deunir


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marlowe
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 20:59, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Strogonov. Cóż ja Ci mogę odpowiedzieć. Ja tam przynajmniej się nie będę wymądrzał póki nie będę najlepszy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:53, 21 Lis 2006    Temat postu:

Sporawo myślałem o pewnej sytuacji dotyczy ona prowadzenia postaci.

Zastanawiałem się nad kimś z wielkim poziomem życia i ogromnej wytrzymałości i jeszcze jakby uniki mu dopakować to byłaby wielka radość.
I tu podchodzą mi mnisi.

Oto moje spostrzeżenia.
Zdjąłem topór , wziąłem kija, żeby nie zabić przeciwnika, ale sprawdzić jak walka wygląda po dużej ilości tur.
Dodam, ze czas walki mej postaci = 31 tur.
Walczyłem z rozebranym Melethem, (żeby mnie nie zabił a walka żeby trwała długo)jego obrażenia 43 - 62.

Pierwszy raz się potknąłem w 32 turze, następne potknięcie, w 51, ale mnie nie trafił, dodam moje uniki 2400 a jego trafienia 1200.
Następne potknięcie to
58 tura i zadał mi 120 obrażeń, niby jasne obrażenia +50%, choć i tak liczna niemożliwa. I następny
mój upadek w 63 turze i tutaj zadał 685 obrażeń. Kolejna
64 tura 715 obrażeń

Oczywiście kolejna walka sprawdzająca.
tura 50 bez mego upadku jego obrażenia 114
tura 53 bez mego upadku obrażenia 107
upadek w 63 turze 601 obrażeń
upadek w 64 turze 833 obrażenia.

Nie mam więcej tur treningowych, ale warto to przetrenować i sprawdzić. Jak wyglądają obrażenia po czasie dwukrotnie dłuższym niż długość czasu walki?

Wnioski dla naszych mnichów na przyszłość:
Nie trenować siły ciosu po podwójnej ilości tur i tak są śmiertelne nie zależnie od wielkości zadawanych obrażeń bazowych ze statystyk. Trenować tylko żywotność wytrzymałoś i uniki.
A to daje tylko 3 statystyki do wytrenowania.
Ja trenuje zręczność, zwinność siłę, i żywotność, fakt, że trochę, ale zawsze mi jej brakuje.
W tym przypadku można właściwie ograniczyć się do dwóch statystyk żywotność – zwiększa znacznie czas walki i zwinność.
Tworzymy postać dość dziwną, ale jak sądzę, trudną bardzo do pokonania.
Oczywiście dobre dobranie klasy i rasy.

Ciekawe, jakie są Wasze spostrzeżenia w tym temacie.
Czy ktoś już toczył taką ilość tur w walce?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Meleth Ilverin
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:13, 21 Lis 2006    Temat postu:

Generalnie moja postać nastawiona była na to, żeby długo stać na polu walki - dużo HP, dużo obrony, długi czas walki.

W poprzedniej ere zrobiła mi się z tego postać remisowa - nikt nie moógł mnie ruszyć, ale ja nie mogłem ruszyć nikogo - zaniedbany atak i dmg.

W tej erze kosztem obrony ulepszyłem dmg i jestem z mojej postaci raczej zadowolony. Chociaż z racji na średni atak (1200) walczę tylko z ludźmi o obronie 1000 i mniejszej.

Faktem jest, że jak dochodzi do długich walk, zwykle wychodzę z nich zwycięsko, o ile szansa trafienia wynosi więcej niż 3%. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amris
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:16, 21 Lis 2006    Temat postu:

a ja sobie chciałem, ale jak wiadomo im się czegoś bardziej chce tym większa kupa w rezultacie z tego wychodzi. Tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deunir
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:02, 21 Lis 2006    Temat postu:

To co jest +10% i +50% odnosi się do walki POCZĄWSZY od upadku Smile

Przykład:
trafienia 3%, obrażenia 12-32, czas walki przeciwnika 32 rundy
1-32 runda trafienia 3%, obrażenia 12-32
33-48 runda trafienia 13%, obrażenia 18-48
49-56 runda trafienia 23%, obrażenia 27-72
57-60 runda trafienia 33%, obrażenia 41-108
61-62 runda trafienia 43%, obrażenia 62-162
63 runda trafienia 53%, obrażenia 93-243
64 runda trafienia 63%, obrażenia 140-364

Upadki następują kolejno w rundach:
33, 49, 57, 61, 63, 64, 65, 66....
tak więc po 32, 16, 8, 4, 2, 1, 1, 1, 1, 1.... rundach

Owszem, jest to ZABÓJCZE pod warunkiem że wytrzyma się do drugiego upadku przeciwnika a samemy nie upadnie się Smile

Taktyka jaką proponujesz - uniki + żywotność - to nic innego jak PALADYNI, którzy właśnie dlatego DOBRZE prowadzeni są zabójczy :/ Bo jak ktoś pakuje paladynem w zręczność to jest do dekapitacji za samą myśl Smile Paladyn ma doprowadzić do upadków przeciwnika - sam stojąc długo na nogach dzięki żywotności i przy wykorzystaniu profitu "reflex"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Meleth Ilverin
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:58, 21 Lis 2006    Temat postu:

Racja, dlatego pakuję w zręczność niewiele, tak symbolicznie, żeby było więcej procet trafienia, niż 3. Very Happy

Ciekawym, czy taką samą opinię masz o paladynach pakujących w siłę? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Śro 0:20, 22 Lis 2006    Temat postu:

Jeżeli juz chcą pakować w siłe nie wezmną rycerzy Very Happy tylko róznią się tym ze nie mają bonusu do zwinnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
killme
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 8:01, 22 Lis 2006    Temat postu:

no sory ale mi sie całkiem dobrze wiedzie a teraz rozdaje punkty do żywotności i siły i może punkcik do zwinności
Kod:

Siła:    219   10%   0%   240-30   
Zręczność:    149   -15%   0%   126+100   
Zwinność:    429   10%   44%   660+65   
Wytrzymałość:    143   -10%   0%   128   
Żywotność:    259   20%   44%   424+20   


IMO całkiem nieźle

a jeszcze mam bonusik ze sprzętu
Kod:

Trafienia: +91%*   Uniki: +99%

i toporek daje +5% do trafień więc w sumie to będzie +96%.

Postanowiłem olać wytrzymałość, przedmiotami trochę dodać sobie zręczności. W zwinność nie pakuje narazie tak dużo uznałem że mi wystarczy. Do siły mam rasowy plus ale on równoważy te -30 z jakiegoś equipa. Przeciwników pokonuje dosyć szybko na tunieju, rzadko dochodzi do momentu mojego upadku więc sądzę że jest dobrze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:59, 22 Lis 2006    Temat postu:

Nie wydaje mi się sensowne pakowanie w tej sytuacji w siłę skoro jak wykazaem dwiema walkami, obrażenia i tak sa zabjcze po drugim upadku przeciwnika, nie zaleznie od ich poziomu bazowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
killme
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:51, 22 Lis 2006    Temat postu:

tylko że ja jak walcze to zazwyczaj nikt (ani ja ani przeciwnik) nie upadają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edek
Gadatliwy
Gadatliwy



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golczewo

PostWysłany: Śro 19:48, 22 Lis 2006    Temat postu:

No bo jak ty nawalasz z Philami i Geschokami to nic dziwnego Phil upada po 50 kilku turach a geschocku jeszcze lepiej (chyba : )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 7 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin