Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdradinho - szermierz
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:30, 11 Lut 2007    Temat postu: Zdradinho - szermierz

ach najbardziej strzeżona tajemnica, jak zbudowany jest mości Z. Wiem, że większośc niechętnie będzie się dzieliła swoimi dokonaniami, to zrozumiałe każdy chce byc jedyny w swoim rodzaju, wiem to po sobie. jednak zdecydowałem się podac moje dokładne staty i plan rozwoju oraz przemyślenia. może komuś pomogę.

jedno zastrzeżenie. istnieje duże prawdopodobieństwo, że za miesiąc będę myślał i postępował całkiem inaczej. Trza byc elastycznym i umiec dostosowac się do sytuacji - na tym moim zdaniem polega skutecznosc wojow.

no to się pochwalę co udało mi się stworzyc. Wink





tak więc buduję maszynkę na palladynów i najemników. Dlaczego?
paladyni bo: nie trafiają mnie i nie mają cczym mnie trafic - cała filozofia: muszę zabic zanim upadnę = łatwizna.

najemnicy: mają czym ugryźc ale żadko gryzą, a to w połączeniu zmałą ilością HP daje rezultat, że nie zdążą ugryźc

w obu przypadkach ładuję tylko tryle w uniki żeby przeciwnik miał te 3-4% do trafień. reszta w zręcznośc bo wszystkie te postacie opierają się na zwinności. wiadomo wyścig zbrojeń.

życia - olewka totalna
wytrzymałośc - czasami warto, jak z często upadamy w walkach z paladynami
siła - na razie wystarcza, później może zacząc brakowac ( jak będzie paladyn miał bardzo bardzo dużo HP, ale tym się teraz nie przejmuje. zostawiam sobie na później bo to tylko hipoteza jest. może trzeba będzie zrezygnowac z pallów, a może tylko lekko podpakowac w wytrzymke)

taka postac bije jeszcze strażników, mnichów, gwardzistów i barbów, a i z szermierzami ma spore szanse. no i rycerze ale tych nie polecam bo mają tendencję do przebłysków - jeden strzał i po walce.

nigdy nie atakujemy berków i łowców - szkoda nerwów

jak ładowac w staty? 4 w zręcznośc i 3 w zwinnośc - powinno styknąc

liczę na komentarze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:44, 11 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
no i rycerze ale tych nie polecam bo mają tendencję do przebłysków - jeden strzał i po walce.


Tak, mamy takie skłonności, czasem się zdarza że wejdzie max x2 i leżysz Wink

Życia mało masz, troche by sie zdało więcej, tak, żeby przetrzymać ewentualną szarżę rycka Wink Mógłbyś se dać zamiast tych sygnetów do zw dać sygnety do życia Wink Z 1000 będziesz mieć i to powinno siąść Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toblakai
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 11:23, 11 Lut 2007    Temat postu:

Ja osobiście mam zamiar dociągnąc siłę do 306 coby używac najlepszego topora w tej chwili mam jej 260 (248 + 5%) no i pakowac w zręcznośc warto też podciągnąc życie tak jak ma to zrobione Horst i jak mówi Bialix coby bic rycków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Nie 18:09, 11 Lut 2007    Temat postu:

Tak się zastanawiam czy ujawnić swoją postać jak widać dobrze się sprawuje ale pewnie będzie duzo krytyki ale będzie to wskazówką dla innych berków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:27, 11 Lut 2007    Temat postu:

@Bialix: uwież że ryckowie ucieszyliby się gdybym wymienił te pierścienie. oj nie nie zrobie tego. ona są moją polisa na życie. ponadto nie warto walczyc o te 50 HP które otrzymałbym po wymianie pierścieni.

@ Toblakai ja może kiedyś dociagne - na razie nie planuję - nie opłaca się ponadto muszę pilnowac zręczności i zwinności, żeby ktoś tam się nie wychylił mi.

something more?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Uthar
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:22, 12 Lut 2007    Temat postu:

Nutrin
Darkmoon
imię Siła 259 5% 0% 271+50
Zręczno¶ć 455 10% 48% 718+40
Zwinno¶ć 574 10% 48% 906+5
Wytrzymało¶ć 204 0% 0% 204+80
Żywotno¶ć 113 -10% 0% 101-20


4127|302
trafienia 3966
uniki 214-275|5-5
obrażenia 396:2
(32%)
obrona

I styka na 7 obok abransa ludzi :p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_aller
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PPA - Politechnika Poznanska Akademik *_*

PostWysłany: Pon 8:31, 12 Lut 2007    Temat postu:

Zdradku, nie chce nic mowic, ale on Cie we wszystkim bije na glowe : P Choc widzac Twojego builda i tak nie mozna niczego zarzucic : > jedyne co mozna podpakowac to faktycznie te zycie przez wytrzymalosc, bo w koncu do niej nie masz minusa, a i czas walki przyjemnie sie wydluzy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:43, 12 Lut 2007    Temat postu:

bije bo ma wyższy level. Razz ale co do wytrzymałości się zgodzę i nie chodzi mi o HP, a o ten przeklęty czas walki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:50, 18 Maj 2007    Temat postu:

czas odświeżyć temat. komentujcie, krytykujcie, radźcie, naśladujcie, patrzcie i płaczcie ;p

osobiście jestem bardzo zadowolony z mojej postaci. ;]





przy tak stworzonej postaci moim przeciwnikiem na turniejach są paladyni, najemnicy i strażnicy. czyli tak jak miało być. i jest dobrze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buszu
Przeciętniak
Przeciętniak



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 23:34, 18 Maj 2007    Temat postu:

Służę!

Najpierw to, co łatwe - szatę Zwiadowcy zmieniłbym na Topornika, ewntualnie Nieśmiertelnych. Naramienniki i Buty na +140, koszuli +30 nie zaszkodzi. Spodnie, Togę i Nagolenniki bym chwilowo odpuścił - uników masz dość. Trafienie śliczne, ale jak wiadomo najlepiej współpracuje ono z dmgem, a tego to masz za mało jak na Drowa. Jeśli nie chcesz rozwijać siły pod lepszy topór, to może wartałoby umagicznić ten? Około 12 baniek na +2, a efekty są: dmg 34,5 - 46 i dodatkowy 1% trafień, a wszystkie punkty mogą powędrować do zręczności. Z drugiej strony, topór adamantowy to dla Ciebie raptem 10 poziomów pokowania w siłę, a dmg wzrośnie znacznie bardziej. Polecałbym tę druga opcję Rolling Eyes No i czas walki. Powiem krótko: na topowych paladynów jest za niski. Przy maksymalizacji obrażeń masz szansę się w nim zmieścić, ale samo trafienie na pewno Cię nie uratuje przed upadkami.

Tyle od Nizołka, Panie Instruktorze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:07, 20 Maj 2007    Temat postu:

rozczarowałem się ;p myślałem, że bedzie wiecej komentarzy. poki co dzieki Buszu.

tak więc - zmiana szaty
hmm zdecyduję się pójść za Twoją pierwszą myślą i wezmę topornika. chociaż kusi mnie też nieśmiertelnych. (wiecej o 60 pkt życia + 1 do czasu walki. obrażenia min i max mniejsze tylko o 10 oczek )

staty przy:
topornika
HP 1113
obr: 222-285
cw: 40

nieśmiertelnych
1173
214-274
41

reszta sie nie zmienia. Buszu, które lepsze?


dalej...
ulepszać będę tak jak radziłeś, ale później to ze względu, że pójdę za Twoją radą i spróbuje z tym dmg. to jest mam 270 level do 280 nie wkładam nic w staty i oszczędzam kase. zobacze jak bede wyrabiał z trafieniami. bedzie spoko ładuje w siłe pod topór, który zaraz też ulepsze.
bo jednak boli mnie, że jak zaniedbam trafienia to przegram wyścig zbrojeń z paladynami.
ja byłem zwolennikeim koncepcji, że jednak trafienia mnie uratują.. mam na nich w tej chwili jakieś 45% ładuję w trafienia procent rośnie - znacznie zmniejsza sie czas walki Twisted Evil

niemniej pójdę za Twoimi propozycjami. myślę, że mogą bardzo przyśpieszyć moj marsz ku Victorii

dzięki. Buszu. już mi pomogłeś Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buszu
Przeciętniak
Przeciętniak



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 11:11, 20 Maj 2007    Temat postu:

Też się rozczarowałem, bo mamy w BBP paru szermów-kalkulatorów, których opinia z pewnością by nie zawadziła...

Tym niemniej, jeśli wybierasz drogę pod topór z adamantu, a do tego go umagiczniasz, to na razie lepsza będzie szata niesmiertelnych. A jak juz kupisz i ulepszysz topór, to załóż szatę topornika i sprawdź ile skoczył Ci dmg. Jeśli o więcej niż 20, to trzeba się zastanowić, a jeśli nie - lepiej zostać przy nieśmiertelnych. Kto wie - może właśnie takim Cie ona uczyni? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HORSTGT
Milczek
Milczek



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:47, 20 Maj 2007    Temat postu:

Co do szaty to się nie wypowiadam - mało istotna rzecz i tak zawsze jest +30, +30, -20, a wszystko zależy od tego w co pakujecie punkty.

Dmg jest dla szerma atakującego paladynów bardzo ważny (oni mają coraz więcej HP, a % trafień raczej się nie zmienia i wynosi 30-45%, z czołowymi paladynami oczywiście). Ten wyścig zbrojeń wygląda tak:
- ich uniki nasze trafienia,
- ich HP nasz dmg,
niestety oni też czasem trafiają, szczególnie po upadkach, a nasze HP rośnie niestety niewiele.

Moim zdaniem większy dmg, znacznie skuteczniej skraca walkę niż większe trafienia ze względu na losowość. Dlatego radzę umagiczniać topory (na tym etapie gry nie jest to juz takie drogie) oraz pakować trochę punktów w siłę - ja ostatnia daję 2 do siły, 3 do trafień i 2 do uników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Nie 11:53, 20 Maj 2007    Temat postu:

Pamientam że kiedyś mówiliście ze toporów nie opłaca się ulepszać bo za dużo kosztują a teraz jest odwrotnie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Uthar
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:51, 20 Maj 2007    Temat postu:

Właśnie nie wiem czy czas walki jest aż tak istotny... Ja mam obrażenia około 405 maks a procenty trafienia tylko neico nizsze od kolegi i jakos to idzie, ostatnio do 40 rundy dostalem 6 ciosów na 3% joke jak nie wiem co...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin